Via Made In bereikt u 416.000 CEO's en beslissingnemers

Schermafbeelding%202014-09-29%20om%2016_21_38_0

82% van onze lezers zijn bedrijfsleider, kaderlid of professional. Onze site www.madeinoostvlaanderen.be en de zes zusjes “Made in” hebben daarmee een heel eigen marktpositie afgedwongen. Wie snel en doelgericht 416.000 CEO’s en zakenmensen wil bereiken heeft met de Made in’s een heel efficiënte tool in handen.

Onze site http://www.madeinoostvlaanderen.be en de bijhorende nieuwsbrief zijn vandaag bijna 19 maanden op de markt.  De zusjes Made in Antwerpen, Made in Limburg en Made in Kempen bestaan al wat langer. Tijd voor een kwantitatieve enquête, was de conclusie van de marketingverantwoordelijken van Mediahuis. Het ging erom na te gaan wie de lezers waren en wat ze zochten in de Made in’s. In dit opzicht zijn de resultaten verwerkt van een onderzoek bij 561 respondenten.

Uit de bijeengewerkte cijfers blijkt dat 60% van de lezers van de zeven Made in’s elke dag de website opzoeken. Ze grasduinen er gemiddeld drie tot tien minuten in de informatie die hen interesseert. 61% van hen heeft aangegeven best tevreden te zijn bij het aanbod.

82% van de lezers werkt in een onderneming met minder dan 250 personeelsleden, echte KMO’s dus. De meerderheid van hun ondernemingen heeft een omzet die onder de 10 miljoen euro blijft. 67% van onze lezers stuurt als leidinggevende mensen aan, 46% maakt deel uit van de algemene directie. 70% heeft hoger onderwijs genoten.

En nog: 68% van de geënquêteerden is tussen de 31 en de 55 jaar oud, 70% is man en 80% wordt in een hogere sociale klasse gesitueerd. Waarmee de Made in’s de lezers een perfecte professionele omgeving bieden.

Wie een eigen boodschap kwijt wil kan in dit opzicht niet alleen de redactie contacteren maar tevens de onderscheiden salescontacten. Voor Made in Oost-Vlaanderen is dat Tom Deraedt. Hij is te bereiken via tom.deraedt@mediahuis.be