Oudenaardse centrummanager Els De Deken maakt haar plannen bekend
OUDENAARDE - De nieuwe Oudenaardse centrummanager Els De Deken (54) ontvouwt haar plannen om, samen met het stadsbestuur en de vzw Oudenaarde… Lees meer
GENT – What’s in a name? heeft indruk gemaakt op de globale posterwedstrijd To Death with a Smile. Van de ruim 30.000 inzendingen uit 157 landen werd het ontwerp van het Gentse communicatiecollectief geselecteerd voor een tentoonstelling.
Alle deelnemers aan de posterwedstrijd kregen dezelfde opgave: de dood op een persoonlijke manier benaderen. Voor Bruno Seys en Filip Vandewiele, zaakvoerders van What’s in a name?, betekende deze wedstrijd een uitlaatklep om buiten de lijntjes te kleuren en al het creatieve uit de kast te halen. Het resultaat heet De Tand des Tijds.
“Wij zijn van mening dat taalrijke beelden en beeldrijke taal twee handen op één buik zijn. Vanuit die redenering creëren wij ook steeds een campagnebeeld voor onze klanten. Voor deze opdracht zijn we niet anders tewerk gegaan. Alleen heeft onze creativiteit nog een extra boost gekregen”, klinkt het. “De Tand des Tijds hebben we zowel letterlijk als figuurlijk geïnterpreteerd en dat verwerkt tot een illustratief geheel.”
De creatie werd duidelijk gesmaakt door de internationale jury want samen met 540 andere werken is De Tand des Tijds tot en met 10 maart in MUMEDI, het Museo Mexicano del Diseño in Mexico City, te bewonderen. Nadien zal de expositie ook wereldwijd rondreizen.
“Dat is een heel originele manier om onze naam te promoten. Zo’n wedstrijden bieden ons immers een extra podium om What’s in a name? voor een breder publiek open te stellen. Ook dit is creatief communiceren, en dat is nog steeds onze core business: iMaginative Storytelling.”
OUDENAARDE - De nieuwe Oudenaardse centrummanager Els De Deken (54) ontvouwt haar plannen om, samen met het stadsbestuur en de vzw Oudenaarde… Lees meer
BUGGENHOUT - In de Kerkstraat in Buggenhout is er sinds kort Project.Mensch, een sportcentrum waar sporters persoonlijk begeleid worden door Astrid Verhoeven… Lees meer
BRUSSEL, GENT – De honderdste editie van het Autosalon was een regelrecht succes. Van 13 tot en met 22 januari… Lees meer
GENT - Café De Gentenaar staat over te nemen. Uitbater Frederic Beernaerts (58) is al 19 jaar het vertrouwde gezicht in de… Lees meer
BAASRODE - Dieter Mannaert (45) verkoopt Het Fabriek. De feest- en fuifzaal die ver buiten de grenzen van Baasrode en Dendermonde bekend… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen