2 Steven Germeys (rechts) en Wim Cardinaels.

ARHS komt top 10 Trends Gazellen Vlaams-Brabant voor middelgrote ondernemingen binnen

LEUVEN - Het Leuvense ARHS Technology mag zich voortaan een Trends Gazelle noemen. Het bedrijf kwam voor het eerst de top 10 van de middelgrote ondernemingen in Vlaams-Brabant binnen. Het IT-services & consultancybedrijf groeide de voorbije jaren dan ook in sneltempo. Onlangs wierf  ARHS zijn 100ste medewerker aan.

Als snelle groeier verwierf ARHS Technology de negende plek op de Trends Gazellen-lijst voor middelgrote ondernemingen in Vlaams-Brabant. Die lijst is gebaseerd op harde groeicijfers in toegevoegde waarde, personeel en cashflow, en wordt jaarlijks opgemaakt door de redactie van zakenmagazine Trends. Een hele eer én een mooie erkenning van onze groei en kwaliteit”, vindt managing director en medeoprichter Steven Germeys. Ook sales director Wim Cardinaels is trots: “Bij onze eerste nominatie zijn we al meteen in de top tien beland. En we vieren ook een tweede mijlpaal: we hebben onlangs onze 100ste medewerker aan boord gehaald", zegt Cardinaels.

Persoonlijke competentiegroei

De beginjaren van ARHS Technology, opgericht in 2015, behoren stilaan tot het verleden. Vandaag is het volop inzetten op de verdere groei van het IT-bedrijf. En dat brengt heel wat uitdagingen met zich mee. Naast onze doe-mentaliteit en gezonde chaos van in het begin hebben we vandaag ook nood aan structuur en regels, essentieel bij zo’n snelle groei”, zegt Steven Germeys. Maar we verliezen daarbij nooit het ‘caring’-aspect uit het oog. We hebben een hart voor onze medewerkers. Onze consultants hebben inspraak in de keuze van projecten, de locatie en gebruikte technologieën, en we bieden hen voortdurend trainingen en opleidingen aan, zodat ze zich kunnen verbeteren.” Die aandacht voor persoonlijke competentiegroei vindt het bedrijf heel belangrijk, net als verbinding met het hele team.

Die persoonlijke aanpak trekt het bedrijf door naar de klanten. Germeys: We luisteren eerst heel specifiek naar de klant en zijn noden. Pas dan kijken we welke consultant inhoudelijk én op persoonlijk vlak bij de klant past. En als er problemen zijn, staan we meteen klaar om ze samen met de klant op te lossen. Wij doen wat we beloven", zegt Germeys nog.

Maatschappelijke impact

ARHS Technology wil als bedrijf ook een maatschappelijke impact hebben. In volle pandemie gingen er consultants bij Sciensano helpen om cijfers te genereren, waarmee de coronacrisis in ons land kon worden gemonitord. En tijdens de huidige Oekraïnecrisis zijn er medewerkers aan de slag bij de Dienst Vreemdelingenzaken. Ze maken en testen er applicaties waarmee gevluchte Oekraïners snel en vlot geregistreerd kunnen worden.

Competence center

Naast de vestiging in Leuven kwam er ook een kantoor in Gent bij. Er wordt ook richting Nederland gekeken. We werken de komende maanden ook aan een nieuwe technologische pijler: het opzetten van een competence center voor data. Zo willen we klanten helpen met het gebruik van de massa data die ze vandaag ter beschikking hebben”, aldus nog Germeys.