rsz_herent-1 Pascal Léglise, CSR-Quality Director van Carrefour België en Brigitte Vanderveren, Algemeen Directeur bij Pink Ribbon.

Carrefour Herent primus in Pink Ribbon-actie

HERENT - Supermarktketen Carrefour heeft afgelopen maand haar klanten aangemoedigd om het totaalbedrag van hun aankopen naar boven af te ronden ten voordele van Pink Ribbon, de vereniging die al jaren strijdt tegen borstkanker. De actie leverde in totaal 447.025,97 euro op. Van alle filialen zamelde de vestiging van Carrefour in Herent het meeste geld in. 

In de vestiging van Carrefour aan de Broekveldstraat in Herent werd maandag dan ook de symbolische cheque overhandigd. “Van alle Belgische winkels heeft de vestiging in Herent het meeste geld ingezameld”, zegt Siryn Stambouli, woordvoerder van Carrefour. De klanten van Carrefour Herent brachten 5.202,47 euro in het laadje van de strijd tegen borstkanker. Voor heel België bracht de actie 447.025,97 euro op.

“Carrefour België is ontzettend trots dat het met deze actie Pink Ribbon kan steunen. Een klein gebaar van onze vele klanten, waarvoor we hen van harte willen bedanken, betekent heel veel voor de nationale borstkankerorganisatie! Carrefour is gevoelig voor de strijd tegen borstkanker, die in België helaas 1 vrouw op 9 treft, waaronder ook vele van onze medewerksters. Daarom zijn we zeer tevreden op deze manier ons steentje bij te dragen in de strijd tegen de ziekte. benadrukt Pascal Léglise, CSR-Quality Director van Carrefour België.

Carrefour België is al 6 jaar partner van Pink Ribbon.