mivb-jdw-088

Eerste Made in Vlaams-Brabant live denderend succes

Een tweehonderdtal ondernemers uit de provincie woonde donderdag de eerste editie van Made in Vlaams-Brabant live bij. Het event groeide uit tot een denderend succes, mede dankzij de sterke sprekers.

[gallery ids="19585,19586,19587,19588,19589,19590,19591,19592,19593,19594,19595,19596,19597,19598,19599,19600,19601,19602,19603,19604,19605,19606,19607,19608,19609,19610,19611,19612,19613,19614,19615,19616,19617,19618,19619"]

Ondernemers uit Vlaams-Brabant verzamelden kort na de middag in de gebouwen van voetbalclub Oud Heverlee Leuven (OHL) aan de Kardinaal Mercierlaan in Heverlee-Leuven.

Na de inleiding door Kristiaan De Beukelaer, cfo van Mediahuis, was het de beurt aan de gastsprekers. Jan Manssens, directeur enterprise strategy growth & innovation bij Proximus, beet de spits af. Stefaan Motte, vicepresident software bij Materialise in Leuven, vertelde het succesverhaal van de pionier in 3D-printing.

Na de pauze mocht Chris De Herdt zijn Leuvense startup Parkle situeren. De slotsprekers waren Thomas Hubbuch, ceo van Tiense Suikerraffinaderij in Tienen, en Nico Van de Velde, creative director bij Hotel Hungaria in Leuven.

Het netwerken stond centraal tijdens het walking dinner. Het event duurde tot valavond.