Tegen eind 2024 wil Michaël Degrez 40 mensen aanwerven voor een multidisciplinair team dat nauw samenwerkt met de andere teams van Devoteam België. Die teams zijn verantwoordelijk voor Devoteams operationele dienstverlening rond Amazon Web Services (AWS), Google Cloud, Microsoft, Salesforce en ServiceNow.
Als Managing Partner zal Michaël Degrez onder meer instaan voor de go-to-market-strategie van Digital Impulse. Eerder was hij ook Managing Partner bij het bedrijf AE, waar hij 13 jaar werkte voordat hij commercieel directeur van In The Pocket werd. Vóór AE was de nu 43-jarige handelsingenieur 4 jaar aan de slag bij DXC Technology en een jaar bij KPMG.
“In het verleden had ik al goede contacten met Devoteam België en de wederzijdse interesse is gebleven”, zegt Degrez. “Nu deed zich de kans voor om de entiteit businessconsulting uit te bouwen. Om Digital Impulse scherper te differentiëren in de markt, zullen we digitale transformatieprojecten aanpakken vanaf de strategiebepaling tot en met de implementatie en het change management. Dankzij die klantgerichte focus en multidisciplinaire aanpak met onze vijf strategische partners, ben ik ervan overtuigd dat we aantrekkelijk zijn voor nieuw talent. Denk daarbij aan digital enterprise-architecten, business- en data-analisten, change- en projectmanagers.”
De afdeling businessconsulting van Devoteam België is actief in diverse branches, waaronder de retail en de financiële sector, met klanten als Carrefour, Domo, Euroclear, Philips en Yara.