AARSCHOT – Nog tot en met zondag 6 oktober organiseert Middenstand Aarschot de actie “#ikwinkelhierinAarschot”, naar het voorbeeld van de Unizo-campagne “Ik winkelhier”. Bedoeling is om lokaal winkelen te stimuleren. Het is de eerste actie van de vernieuwde middenstandsraad.
MiA organiseert een wedstrijd om de lokale economie in Aarschot te promoten. Met de deelname aan de Unizo-campagne “ik winkelhier” wil MiA de handelaars en horecazaken in Groot-Aarschot een duwtje in de rug geven. Schepen van Lokale Economie Bert Van der Auwera (Open Vld): “we zijn trots op onze handel in Aarschot. Daarom stappen we graag mee in deze leuke promocampagne van Unizo. MiA pakt samen met deze eerste actie ook uit met een nieuw logo. Het oogt fris en vernieuwend, wat helemaal gelijkloopt met de nieuwe aanpak.”
Leukste en knapste beeld
Nog tot en met zondag 6 oktober kunnen zowel klanten als Aarschotse handelaars foto’s en filmpjes in het kader van de “winkelhier-campagne” delen op de Facebookpagina van MiA met de hashtag #ikwinkelhierinAarschot. Op dinsdag 15 oktober verkiest MiA de winnaars. MiA gaat op zoek naar de grappigste, leukste, knapste in beeld gebrachte, meest actieve handelaar in deze actie. De deelnemers maken kans op heel wat prijzen, geschonken door Aarschotse handelaars.