HR-bedrijf Acerta uit Leuven opende vorige week een nieuw kantoor in Dilbeek. Met de opening wil het bedrijf de zichtbaarheid en bereikbaarheid verhogen voor werkgevers en bedrijfsleiders uit de regio.
Starters, zelfstandigen, KMO’s en ondernemingen uit de regio Dilbeek kunnen voortaan elke werkdag terecht in het nieuwe kantoor op de Ninoofsesteenweg. Alle Acerta-diensten zullen er volwaardig vertegenwoordigd worden door medewerkers die vertrouwd zijn met de regio. Acerta wil naar eigen zeggen zo aanpak en aanbod nog meer afstemmen op de behoeften van de lokale starter en bedrijfsleider.
Herkenbaarheid en connectie
Patrick Demuylder, kantoordirecteur Leuven-Dilbeek: “het nieuwe kantoor is als het ware het kleine zusje van ons hoofdkantoor in Leuven”, aldus Demuylder. “Niettemin is alle kennis en expertise aanwezig en wordt waar nodig extra ondersteund door het hoofdkantoor, zodat we lokale starters, ondernemers en HR-managers optimaal kunnen helpen. Dat de medewerkers vertrouwd zijn met de regio verhoogt bovendien niet enkel de herkenbaarheid, maar maakt het ook makkelijker om de connectie te maken met klanten uit de regio.”
172 miljoen
Acerta is als HR-dienstengroep in België gespecialiseerd in het advies, de informatisering en de verwerking van administratieve processen rond loonverwerking, sociale zekerheid, kinderbijslag, vestigingsformaliteiten en de professionalisering van het HR-beleid. Het bedrijf telt meer dan 1.400 medewerkers, verdeeld over 23 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. De groep kende in 2017 een omzet van ruim 172 miljoen euro.