Maxi Zoo komt naar Tienen
TIENEN - Dierenspeciaalzaak Maxi Zoo wil vestigen aan de Slachthuisstraat 20, in de ruimte die voorheen door Blokker werd benut.… Lees meer
ZAVENTEM – Dstny (vroeger Destiny), de in Zaventem gevestigde leverancier van cloudgebaseerde zakelijke communicatieoplossingen, kondigt de overname aan van Microsoft Teams-integratiespecialist Qunifi, gevestigd in het Verenigd Koninkrijk. Qunifi’s Call2Teams-platform is de wereldwijde leider in Teams-integratie voor UCaaS-providers, met eindklanten in meer dan 100 landen en organisaties en meer dan 2 miljoen Teams-gebruikers die vertrouwen op Qunifi voor hun dagelijkse communicatie.
“We zijn altijd op zoek naar getalenteerde bedrijven die passen bij onze strategie en bedrijfscultuur en die we tegelijkertijd kunnen helpen sneller te groeien. Deze overname van Qunifi is daar een perfect voorbeeld van“, zegt Daan De Wever CEO van de Dstny Group.
Qunifi wordt onderdeel van de Dstny for Service Provider- organisatie en het team en management worden geïntegreerd binnen de Dstny Group. De aansluiting bij de Dstny Group zal zakelijke kansen vergroten, nieuwe productontwikkeling stimuleren en de groei versnellen voor service provider klanten, partners en de teams van zowel Dstny als Qunifi.
Net als in andere sectoren verwachten individuen, teams en organisaties in de zakelijke communicatiesector dat ze de producten kunnen kiezen die passen bij hun individuele behoeften en dat deze vervolgens naadloos met elkaar samenwerken. “Binnen de Dstny Group is het onze ambitie om efficiënt samen te werken met andere partijen en het voor onze service providers gemakkelijk te maken om toegang te krijgen tot nieuwe innovaties die waarde bieden aan hun eindgebruikers. Naast de toegevoegde waarde van Call2Teams voor eindklanten, zien we tevens significante synergieën tussen onze Dstny for Service Provider- oplossingen en Qunifi’s Carrier Automate dienst die de kloof tussen service providers en Microsoft Operator Connect overbrugt. Qunifi’s geautomatiseerde Teams-integratie sluit perfect aan bij Dstny’s FMC (Fixed-Mobile Convergence) technologie voor mobiele operatoren“, besluit Patrik Sorqvist, COO van de Dstny Group.
Vorig jaar nam DSTNY Group al Telepo (UCaaS-platform, zakelijke communicatieoplossingen) en Meridix (communication analytics) over. DSTNY telt momenteel 750 werknemers in 7 landen. Vorig jaar klopte het bedrijf af op 190 miljoen euro omzet.
TIENEN - Dierenspeciaalzaak Maxi Zoo wil vestigen aan de Slachthuisstraat 20, in de ruimte die voorheen door Blokker werd benut.… Lees meer
BRUSSEL - Het internationale Sustainalytics, dat bedrijven quoteert op vlak van ESG-doelstellingen (Environmental, Social en Governance), heeft bouwgroep CFE uitgeroepen… Lees meer
VILVOORDE - Door tegenvallende online verkoopsresultaten plant de directie van winkelketen C&A een herstructurering. Dat is vrijdag bekendgemaakt op een… Lees meer
HEVERLEE - Amper een jaar nadat bekende Leuvense horeca-ondernemer David Nijs ’t Seinhuis in Leuven had overgenomen en had omgedoopt… Lees meer
WEMMEL - Vincent Nolf, de Wemmelse CEO van supermarktketen Makro en groothandel Metro, is zelf kandidaat om Metro over te… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen