Famous komt in buitenlandse handen terecht. Grey, onderdeel van WPP, neemt een meerderheidsbelang in het succesvolle reclamebureau uit Groot-Bijgaarden (Dilbeek).
Overnemer Grey is een afdeling van de WPP-groep. Dat is het grootste reclamebureau ter wereld. Famous wordt omgedoopt tot FamousGrey. Momenteel telt het bureau tachtig werknemers. Famous werd tot dusver geleid door oprichter Marc Fauconnier.
Het reclamebureau uit Groot-Bijgaarden heeft een vijftigtal klanten. Famous zit onder meer achter campagnes voor Klara en Jupiler. Grote bekendheid verwierf het met de campagne met het stressmannetje bij De Lijn.
In november vorig jaar haalde Famous de NMBS als klant binnen. Opdracht is een herpositionering van het merk NMBS. Het is een meerjarencontract waarin Famous alle reclamecampagnes van de nationale spoorwegmaatschappij mag uittekenen. Grootste uitdaging is het verbeteren van de reputatie van de NMBS.
Famous zit ook achter de campagne voor Brusselse restaurants na de aanslagen van 22 maart in Zaventem en Brussel. De lancering van dining for Brussels werd een onverwacht groot succes, vooral op sociale media. Het was een oproep om massaal in de Brusselse restaurants te gaan eten omdat die het na de aanslagen zwaar te verduren kregen. Wie op restaurant gaat in Brussel kan na het nuttigen van de maaltijd op sociale media een foto delen van een leeg bord met bestek in de vorm van een vredesteken.