Servië vindt opnieuw de weg naar Sound of C

serviabis

Sound of C werd door de nationale toeristische dienst van Servië aangesteld als pr- en communicatiebureau voor de Belgische markt. Het toeristisch pr-bureau uit Scherpenheuvel sleept dat contract voor het tweede opeenvolgende jaar binnen. Sound of C neemt de perswerking op zich en krijgt voor de communicatie naar de reisagent assistentie van KonsulTra uit Erembodegem.

Na een eerste samenwerking mag de tandem Sound of C en KonsulTra het werk voor de nationale toeristische dienst van Servië voortzetten in 2016. Tijdens het eerste werkingsjaar ligt de focus vooral op Belgrado als bestemming voor een citytrip. De hoofdstad van Servië staat garant voor een originele en boeiende reiservaring, zowel cultureel als historisch. In april 2015 organiseerde Sound of C een perstrip naar de herboren stad met het bruisende nachtleven aan de samenvoeging van de Sava en de Donau.

“Voor ons is 2015 een eerste kennismaking met dit fascinerende land, dat zowel bij de media en de reisagent als bij het grote publiek nog vrij onbekend is”, zegt Jo Thuys van Sound of C. “De focus op Belgrado als toegangspoort tot het land was een logische keuze. Volgend jaar willen we een stap verder gaan en ook het groene binnenland in de kijker zetten. De ongerepte natuurpracht is zonder meer een van de troeven van het land.”

Sound of C is een full service pr-bureau, gespecialiseerd in toerisme. Het werd in 2012 opgericht onder leiding van Jo Thuys (foto: derde van onderaan). Het bedrijf biedt diensten op het vlak van traditionele persrelaties zoals perstrips, persberichten en monitoring. Sound of C zet ook campagnes op social media op en verleent advies voor marketingcommunicatie. Het bureau maakt sinds 2013 deel uit van het internationale pr-netwerk The Pangaea Network. Meer info op www.soundofc.be.