d’m&s

D’M&S werpt reddingsboei uit voor Claeys Comm

BRUGGE – Het Brugse communicatiebureau D’M&S laat weten dat het de partiële doorstart wil verzorgen van het in moeilijkheden geraakte Claeys Comm.  Het Gentse reclamebureau werd op 12 maart 2019 failliet verklaard. D’M&S zegt bij monde van zijn CEO Arne Dacquin dat het om een mooie aanvulling gaat op de eigen portfolio.

Claeys Comm was gespecialiseerd in offline en instore communicatie. Het legde zich vooral toe op het ontwerpen van huisstijlen, brochures, winkelpromotiemateriaal en productverpakkingen. Daarnaast bood het reclame- en ontwerpbureau ook e-marketingservices aan. D’M&S verzorgt nu sinds enkele dagen de doorstart van een aantal van de activiteiten van Claeys Comm. “De grafische activiteiten van Claeys Comm passen perfect in onze crossmediale strategie”, zegt Arne Dacquin, CEO van D’M&S. “Het bedrijf heeft een mooie reputatie opgebouwd binnen de publishing markt. De toevoeging van deze publishing activiteiten zijn een ideale aanvulling op ons huidig, reeds uitgebreid aanbod binnen de crossmediale communicatie. We willen deze grafische tak dan ook samen met de medewerkers van Claeys Comm verder uitbouwen. De doorstart verzekert klanten van het bedrijf bovendien van de nodige continuïteit.”

De deal heeft uiteraard ook positieve gevolgen voor de (4) medewerkers van het Gentse bureau, die allen een opvangnet krijgen in Brugge.