Vandenbulcke Jo

Drukkerij Vandenbulcke wordt drukkerij ‘Puntgaaf’

KORTRIJK – De voorbije dagen werd drukkerij Puntgaaf boven de doopvont gehouden. De nieuwe naam voor drukkerij  Vandenbulcke komt er niet alleen door de samenwerking tussen CEO Jo Vandenbulcke met Johan Vercruysse, maar staat ook symbool voor een nieuw toekomstproject dat nog een stapje verder wil gaan in vernieuwend en kwalitatief hoogstaand drukwerk.

Drukkerij Vandenbulcke uit Kortrijk werd in 1959 opgestart door Adriaan Vandenbulcke. In 1994 nam zoon Jo samen met zijn echtgenote Anne Verfaillie de zaak over. Doorheen de jaren groeide de drukkerij uit tot een gevestigde waarde in regio Kortrijk met kwalitatief drukwerk voor een hele ruime klantenportefeuille. Nu zijn Jo en Anne samen met Johan Vercruysse klaar voor een nieuw hoofdstuk.
Johan Vercruysse heeft heel wat ervaring en kennis in de grafische sector, onder meer Drukkerij Vercruysse, Drukkerij Moeyaert en Captains of Printing. Jo en Johan hebben een jarenlange ervaring, een passie voor puntgaaf drukwerk en een oprechte betrokkenheid voor klant, opdracht en maatschappij. “Dat is wat ons ook bindt”, zeggen beide ondernemers.
De afgelopen maanden schreven ze samen een nieuw toekomstverhaal. Nu houden ze samen ‘Puntgaaf’ boven de doopvont. Puntgaaf wil een eigen plek innemen in de drukmarkt. De fundamenten van hoogstaande drukkwaliteit, een verregaande service en een persoonlijke aanpak blijven uiteraard overeind. Alleen wil Puntgaaf nog een stapje verder gaan. Door met origineel, creatief en verrassend drukwerk voor de dag te komen, door vernieuwende druktechnieken te gaan toepassen en oplossingen aan te reiken voor vaak complexe vragen van klanten.
Jo Vandenbulcke blijft nog zeker tien jaar meedraaien in de nieuwe structuur waarbij Johan Vercruysse nu al een deel van de aandelen verwerft.