House of HR Rika 22

House of HR organiseert zijn eigen ‘Tomorrowland’ voor de medewerkers

ROESELARE - In de War for Talent, gaan bedrijven ook ver om hun medewerkers te binden via good feeling events en extreme teambuilding. Per 10 september organiseert House of HR bij wijze van primeur zijn eigen muziekfestival, met een lang niet onaardige line-up. House of HR (met Accent als bekendste merknaam) is een major in de wereld van rekrutering. 

Op zaterdag 10 september organiseert House of HR haar eigen ‘House of Happy Rebels Festival”. Plaats van het gebeuren: Eindhoven. Happy Rebels is de bijnaam die de medewerkers van House of HR elkaar geven en meteen ook een goede hint naar wat je op de festivaldag mag verwachten: bakken sfeer, tegen de stroom in.

House of HR  met hoofdzetel in Roeselare positioneert zich als vooraanstaande HR leader binnen Europa. Het succesvolle House of HR bestaat uit 10 'power houses, die samen meer dan 50 merken vertegenwoordigen met in totaal 4. 300 medewerkers en een omzet van 2,2 miljard euro in 2021. Aangezien House of HR actief is België, Nederland, Frankrijk en Duitsland, bleek Eindhoven het ideale trefpunt. Het festival is dan ook een moment waarin iedereen elkaar op één plek kan ontmoeten en beter kan leren kennen.

Dat beter leren kennen gebeurt alvast niet met het gebruikelijke namenrondje of bij een democratisch pilsje met chips, maar onder de muzikale tonen van enkele internationale kleppers. Zo treden onder andere Bob Sinclar, Goose, Dave Lambert, Vengaboys, Regi en Martin Solveig aan op de drie podia op het festival.

Voor elk wat wils

Overigens zal het op het in eigen beheer georganiseerde Happy Rebels Festival niet alleen om muziek draaien. Zo krijgen de 10 verschillende House of HR-Powerhouses een eigen on-stage moment, voor een gezonde afwisseling muziek en HOHR-gekte. Wie House of HR al beter kent, weet dat seminaries of doordeweekse infomomenten niet thuishoren op een festival met hun teamspirit.

Zo wordt er een HAKKA-workshop georganiseerd, worden heel veel mensen in de bloemetjes gezet, is er een leuke foodtruck village voorzien waar men men gratis en met Rebel coins zal kunnen consumeren, wordt er een Rebel game opgezet waarbij de Happy rebels van de verschillende bedrijven met elkaar in contact moeten komen en dit allemaal op een duurzame manier.

Ook de CEO’s zelf willen niet onder doen en hebben een act voorbereid met Radio Guga. Muzikale collega’s krijgen bovendien met hun eigen acts/bands zelf ook een plek op het podium.