Keypoint 2020

Keypoint lanceert de new look digitale assistente voor syndici. Zeg maar Vera.

GISTEL - Ruim twee jaar is er aan voorbereid en zwaar in geïnvesteerd maar nu is ze er: de digitale assistente die het administratieve werk van elke syndicus lichter (of is het overbodig?) moet maken. Getekend: softwarebedrijf Keypoint uit Gistel.  De digitale assistente kreeg ook een naam: zeg maar Vera.  

De nieuwe digitale assistente werd ontwikkeld met de laatste nieuwe codetaal, van én voor syndici. Wat Vera zo speciaal maakt?

“Ze is 100% onafhankelijk”, aldus Jonathan Goderis, co-founder van Keypoint. “Alle contractuele bepalingen werden goedgekeurd door de federaties, met het oog op de bescherming van de belangen van de syndicus. Ze helpt echt alle taken efficiënt en geautomatiseerd uit te voeren. Van technisch gebouwbeheer, geautomatiseerd debiteurenbeheer (over alle VME’s heen) tot aanwezigheidsregistratie via QR-code’s en stemmen via stembakjes in algemene vergaderingen en nog zoveel meer. Ook de agenda en mailbox worden volledig geïntegreerd, maar de syndicus zelf blijft baas over zijn eigen facturatie. Ze heeft een app waarin de syndicus en mede eigenaars pushberichten kunnen sturen met relevante info over vergaderstartmomenten, nieuwe beschikbare documenten enzovoort. “

Keypoint laat nog weten dat het volledige supportteam ter beschikking staat voor onboarding en import van data.

info: sales@keypoint.be

foto: archief