Nacht van de Marketing Studio Copain Foto: Studio Copain

Nacht van de Marketing verwacht meer dan 500 deelnemers (+ winactie)

Op donderdag 14 maart 2024 strijken honderden marketeers en ondernemers neer in Kortrijk Xpo voor wat best omschreven kan worden als ‘hét afterworkevent van de sector’.

Het programma van de Nacht van de Marketing belooft een boeiende mix van sprekers, interactieve sessies en een onvergetelijke afterparty. Van 19u tot 20u30 zullen drie vooraanstaande sprekers hun marketingcases presenteren. Ex-Mol, tv-maker en -presentator Gilles Van Bouwel zal zijn inzichten delen over het succes van ‘De Mol’, terwijl Hanan Challouki zal spreken over Inclusieve Communicatie. Het duo Stijn Belaen en Evelyn Steyaert zullen een fascinerende case presenteren over 138 jaar iconische campagnes van The Coca Cola Company.

Winactie voor onze lezers

Het evenement belooft niet alleen inspiratie, maar ook gezelligheid en plezier. En alsof dat nog niet genoeg is, hebben we een winactie voor onze lezers. Win een exclusieve Made in West Vlaanderen trui & gratis frietjes & 4 drankjes tijdens de Nacht van Marketing.

Toegang tot Nacht van de Marketing is gratis! Vraag je toegangsticket aan via nachtvandemarketing.be