Renson NOA experience center

Paul Renson bouwt uniek outdoor belevingscentrum met 22 partnerbedrijven

WAREGEM, KRUISEM - In de loop van volgend jaar wil Renson een voor België uniek belevingscentrum voor outdoor toepassingen openen. De permanente 'showroom' zal pal naast de E17 komen te liggen, in de nieuwe site van Kruisem. De voorbije twee jaar vond een diepgaande selectieprocedure plaats over wie wel en wie niet in aanmerking zou komen. CEO Paul Renson heeft nu de namen bekend gemaakt van zijn 22 partnerbedrijven die in principe telkens een complementair aanbod in de etalage zullen zetten. Tien van de 22 bedrijven zijn afkomstig uit West-Vlaanderen.   

Alpha Wellness Sensations, Amani Spaces, Axor, Bega, Bord de Mer, Carpentier, Coco Wolf, Corradi, eSafe, Extremis, Limited Edition, Duofuse, Royal Botania, Kreon, Petac, Caerus, Ofyr, Renson, Schellevis, Sioen, Vandemoortel en Van den Berk. Dat zijn de 22 merken die een plaats zullen krijgen in het belevingscentrum met de naam ‘NOA outdoor living’. Vanuit het gloednieuwe ‘NOA outdoor experience center’ in het Belgische Kruisem wordt vanaf volgend jaar high end buitenleven als ‘totaalbeleving’ nog nadrukkelijker onder de aandacht gebracht.

 Sterke merken, unieke totaalbeleving

Elk merk op zich verdiende al zijn strepen in het high end segment van outdoor living. Stuk voor stuk zijn deze merken er zich ook van bewust dat het geheel meer is dan de som der delen. "Buitenleven gaat tenslotte steeds meer om het doordacht gestileerde totaalplaatje, niet om individuele producten", aldus Renson. Dat ze in 2022 de krachten bundelen, maakt van NOA Outdoor Living dan ook het neusje van de zalm als het op uniek buitenleven in al z’n aspecten aankomt.

Hilde Baekelandt werd namens gastheer Renson aangesteld als NOA concept manager. “Al deze merken delen de ambitie om met NOA comfortabel, high end buitenleven prominent op de kaart te zetten", zegt ze. "Net zoals Noah ooit alle dieren verenigde in zijn ark, brengen deze 22 partners alle facetten van stijlvol ‘outdoor living’ samen in een nooit geziene totaalbeleving. In een uniek ‘belevingscentrum’ zullen ze hun producten niet geïsoleerd presenteren, maar in doordacht vormgegeven ‘scènes’. Dit zal voor bezoekers dan ook dé place to be zijn om ondergedompeld te worden in ‘design, high end outdoor living’, waar de luxe van binnen naar buiten doorgetrokken wordt."

Renson denkt dat de timing perfect zit na de flinke aandachtsboost voor buitenleven, een gelukkig gevolg van de coronacrisis. Investeren in de eigen tuin of in wellness is ook nu nog steeds erg ‘hot’. NOA wil zowel particulieren aanspreken als professionals, zoals architecten of zelfs projectontwikkelaars.

 

 

 

Dit zijn de 22 partners die hun schouders zetten onder de lancering van NOA outdoor living: Alpha Wellness Sensations, Amani Spaces, Axor, Bega, Bord de mer, Carpentier, Coco Wolf, Corradi, eSafe, Extremis, Limited Edition, Duofuse, Royal Botania, Kreon, Petac, Caerus, Ofyr, Renson, Schellevis, Sioen, Vandemoortel en Van den Berk