rodenback in zee met De Mol

Rodenbach hangt zijn wagonnetje aan het treintje van De Mol

ROESELARE – Net zoals vorig jaar gaat brouwerij Rodenbach een partnership aan met het populaire tv-programma De Mol, dat volgende weekend (10 maart) zijn rentrée maakt op het scherm. Afgelopen seizoen konden de kijkers al kennis maken met Café De Mol, de talkshow die meteen na het uitzenden van De Mol volgde en waar Rodenbach duidelijk in beeld kwam.

Rodenbach investeert nu extra in het programma dat vorig jaar meer dan 3 miljoen kijkers telde. Bedragen worden evenwel niet vrijgegeven. Speciaal voor het nieuwe seizoen krijgt Rodenbach een De Mol look & feel. Zowel het flesje als het blikje krijgt een Rodenbach-De Mol uitstraling. Het kroonkurkje en het afsluitlipje van het blikje dragen een unieke code waarmee de consument zich kan registreren om mee te dingen naar zijn of haar eigen De Mol reis met vrienden naar Vietnam, het gastland van De Mol 2019. Ook bij een Rodenbach van’t vat op café ontvangt men deze unieke code. Naast de reis voor 10 personen schenkt de brouwerij nog een duizendtal prijzen weg.

De traditierijke West-Vlaamse brouwerij (die onderdeel is van een Nederlandse brouwersgroep) lanceert ook het magisch Molglas, een Rodenbach-glas met het De Mol-logo waarbij het logo van kleur verandert bij het inschenken van een frisse Rodenbach.