Bedrijvig Brugge viert 40e verjaardag
BRUGGE - Bedrijvig Brugge vierde de voorbije dagen zijn 40-jarig bestaan in het Brugse Meeting & Convention Center. Het werd… Lees meer
KORTRIJK – Rond deze tijd weten de meeste studenten of ze een voldoende of een onvoldoende verdiend hebben. Voor sommige jongeren kan er zelfs een meer dan eervolle onderscheiding van af. VIVES zette vijf jongeren in de bloemetjes omwille van hun verdienstelijk werk bij West-Vlaamse bedrijven.
Voor het tweede jaar op rij pakte het graduaat ‘Sales Support’ van Hogeschool VIVES campus Kortrijk uit met een award voor de beste graduaatsproef. Tijdens een ultieme pitch verdedigden de studenten hun werk voor een jury van zowel externen als VIVES-begeleiders. Winnaars werden Ergyst Martinaj uit Kortrijk en Eloy Vanden Broucke uit Heule.
Ergyst Martinaj uit Kortrijk maakte zijn graduaatsproef voor Belgian Fuel Card, recent gerebrand naar Radius. Hij optimaliseerde de online lead generation voor Radius als B2B bedrijf, waarbij hij aandacht heeft voor zowel sociale media, de eigen website en vergelijkingswebsite als lead generation tool. Ergyst gaat nu aan de slag bij zijn werkplek als business analyst.
Eloy Vanden Broucke uit Heule maakte zijn graduaatsproef voor TOP Motors, een bedrijf met vestigingen in Wevelgem, Roeselare, Kortrijk, Kruisem en Oudenaarde. Hij analyseerde de (voor)kennis bij kopers en verkopers van de financiële formule Autocredit en formuleerde een aantal aanbevelingen. Hij gaat nu volop voor een bachelordiploma bedrijfsmanagement.
Margot Forrez uit Diksmuide schreef haar graduaatsproef in functie van de werkplek The Lightstore in Roeselare en Nieuwpoort. Onderwerp was ‘De optimalisatie van de dienst naverkoop’, waarbij ze zowel het proces van klachtenbehandeling analyseert en suggesties tot optimalisatie maakt, alsook aanbevelingen om meer positieve reviews van projecten te krijgen.
Stan Vandewalle uit Izegem werkte voor het nieuwe bedrijf Novulo uit Ardooie. Zij maken modulaire zorgunits. In zijn graduaatsproef heeft Stan een nieuw ‘lead generation’ kanaal uit de grond gestampt, specifiek gericht op de zorgsector.
Arno Hoflack uit Brugge werkte bij Modular in Roeselare. Onderwerp van zijn graduaatsproef was ‘Dealers en social media’ bij Modular Lighting. Hoe kan Modular de dealers aanzetten om meer gebruik te maken van sociale media en te verwijzen naar Modular? Met andere woorden: hoe kunnen we dealers gebruiken als ambassadeurs voor het merk Modular?
Ruben Servayge uit Kortrijk tot slot liep stage bij garage Traen in Jabbeke. Thema was ‘De optimalisatie van social media bij garage Traen’. Hij werkte een handleiding uit voor bedrijven om actief te zijn op sociale media.
foto: Ergyst Martinaj (student), Lieven Vandeweghe (opleidingshoofd), Eloy Vanden Broucke (student), Arno Hoflack (student), Ruben Servayge (student), Dirk Vanhegen en Charlotte Byttebier (VIVES).
BRUGGE - Bedrijvig Brugge vierde de voorbije dagen zijn 40-jarig bestaan in het Brugse Meeting & Convention Center. Het werd… Lees meer
KORTRIJK - Flanders Make lanceerde de voorbije dagen in het Vandewiele Experience Center (in Marke) een versnellingsprogramma voor de end-to-end… Lees meer
IEPER - Van PowerPoint-presentaties je job maken? De jonge Ieperse ondernemer Matthias Cornette (32) doet het al fulltime sinds de… Lees meer
OUDENBRUG - De Verhelst Groep, bekend van zijn bouwmaterialen en als familiebedrijf, heeft voor het eerst een extra-muros CEO benoemd.… Lees meer
KORTRIJK - Sinds kort hebben rasondernemers en boezemvrienden Patrick Hanssens (marketing- en communicatiebureau BOA, Lauwe) en Philip Depondt, samen met… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen