Naessens 23 mooie foto

Willy Naessens pakt uit met marketingstunt

WAREGEM - Willy Naessens heeft nog nooit om een marketingstunt verlegen gezeten. In zijn pas uitgegeven succesboek 'Mijn Tien Geboden' (Lannoo) gaat hij ook uitgebreid in op het belang van een goede marketingstrategie. Dit maal geeft hij gratis zwembaden weg aan de luisteraars van Q Music.   

Ondernemer en tv-figuur Willy Naessens gaat stunten op Q Music. De zal gebeuren via een nieuwe actie ‘Elke beller wint’. Daar kunnen luisteraars een zwembad winnen. Gratis en voor niets, zo benadrukt Willy Naessens zelf. Het gaat ook over meer dan één zwembad.

De gratis zwembaden worden weggegeven aan de luisteraars van Maarten en Dorothee die live in het ochtendprogramma geraken. Bij de actie hoort ook een opmerkelijk reclamefilmpje dat op een koude lentedag werd opgenomen. Ook Naessens klaagt over het kwakkelweer. Maar net dat mag er ons niet van weerhouden om actie te blijven ondernemen en vooral van out-of-the-box te denken, aldus de peetvader van de Vlaamse ondernemers. “Corona waren gouden tijden voor ons, de intresten waren laag en mensen konden niet op reis. Toen hebben we veel zwembaden verkocht. Maar slecht weer, zoals in dit voorjaar, is een groot probleem voor ons”, vertelt hij. "Wat extra reclame voor onze zwembaden is dus mooi meegenomen. Dat zal de boel weer doen draaien."

Volgens Willy Naessens heeft de stuntuitzending op Q Music (7 juni) één grote bedoeling: reclame maken zodat de mensen die aan de bouw van een zwembad denken, je niet vergeten.

foto: Het Nieuwsblad/Mediahuis