Loop’d

Loop’d lanceert COVID-preventietips via digitale spiegels

BERCHEM - In nasleep van de beslissingen van de Nationale Veiligheidsraad heeft specialist in spiegelreclame Loop'd COVID-preventietips gelanceerd in haar netwerk van digitale spiegels. Als Out-of-Home-speler ziet het bedrijf hierin, en binnen de pijler maatschappelijk verantwoord ondernemen, een belangrijke rol weggelegd voor hen. "Soms moeten regels uitgelegd worden op een nuchtere manier. Noem het gerust 'gezond boerenverstand'", zegt coo Kenneth De Decker.

De laatste drie jaar heeft Loop’d een netwerk opgebouwd, met meer dan 55 locaties doorheen Vlaanderen (en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest) waar reclamespiegels actief zijn in verschillende toiletruimtes. Als Out-of-Home-speler ziet de specialist in spiegelreclame een mogelijkheid om de rol binnen maatschappelijk verantwoord ondernemen te vervullen. Daarom lanceert het nu COVID-preventietips met een Antwerps tintje in haar netwerk van digitale spiegels.

"De reclamespiegels hangen boven de toiletruimtes en we weten allemaal dat een goede handhygiëne belangrijk is. Soms moeten richtlijnen en regels op een eenvoudige - lees gezond boerenverstand - manier gecommuniceerd worden. Onze digitale spiegels zorgen voor een extra beleving in de toiletruimte en hebben over de jaren heen al diverse campagnes getoond met impact. Deze ervaring gebruiken we nu in de strijd tegen COVID-19", vertelt coo Kenneth De Decker.