Mediahuis_PrimetimeCommunication

Mediahuis vergroot portfolio van gratis perspublicaties

ANTWERPEN – Mediahuis, uitgever van de Made in-platforms ,heeft alle aandelen van Themamedia NV gekocht. Het Belgisch-Nederlandse bedrijf met kantoor in Antwerpen wordt zo marktleider op het vlak van gratis regionale en lokale informatieverspreiding in Oost-Brabant.

Rondom en Pas-Uit zijn intussen een vaste waarde in het gratis persaanbod van Mediahuis. Met de overname van Themamedia, onderdeel van de Primetime Communication Group uit Leuven en sinds 2007 uitgever van een brede waaier aan producten in de gratis pers, breidt dat portfolio nu flink uit. Themamedia heeft titels als Themanieuws, Actueel, De Smaakgids, Themadeluxe, Zin in het Leven en tal van andere lokale bladen in het Hageland. Die worden zowel in display als huis-aan-huis en digitaal aangeleverd.

Geografisch richt Themamedia zich op de Oost-Brabantse en Limburgse regio’s. Mediahuis wordt nu dankzij de overname marktleider op het gebied van gratis regionale en lokale pers in Oost-Brabant.