Pleasure Store van Magnum in Antwerpen

magnum

Pop-up stores hadden we al. Nu hebben we ook een pleasure store. Unilever opende in de Antwerpse Stadsfeestzaal een Magnum Pleasure Store. Fans van de ijsjes kunnen er hun eigen Magnum maken met drie verschillende chocoladecoatings en meerdere toppings.

Het populaire ijsmerk Magnum van Unilever viert dit jaar zijn 25ste verjaardag. Het ijsje werd in 1989 ontwikkeld door de Deense onderneming Frisko. De relatief stevige Magnum  werd in Belgische chocolade van Callebaut gedompeld en had onmiddellijk enorm veel succes. Callebaut had speciale inspanningen gedaan om de kwaliteit van de chocolade ook bij een temperatuur van minus 40 graden te kunnen garanderen. Frisko had met zijn Magnum meteen een populair succesnummer in huis. De Nederlands-Britse voedingsgroep Unilever onderkende daardoor het groeipotentieel van Frisko en nam het bedrijf, samen met Magnum over.

De exploitant van de Antwerpse Stadsfeestzaal  op de Antwerpse Meir is uiteraard heel blij met het initiatief van Unilever. Manager Steven Bervoets hoopt dat het winkelcentrum daardoor extra veel publiek over de vloer zal krijgen.

De Pleasure Store blijft open tot 14 juni e.k.

Unilever is vandaag een van de grootste voedingsconcerns ter wereld en is ook met zijn andere merken als Knorr, Lipton, Blue Band, Unox, Dove, Becel e.a. sterk aanwezig op de Belgische markt.