De Wolf p

Magazijn in Rijkevorsel is een van de nieuwigheden dit najaar bij Group De Wolf

TURNHOUT/RIJKEVORSEL – Group De Wolf, transport en logistiek bedrijf, werkt duidelijk aan een vernieuwde toekomst. Het bedrijf lanceert een nieuw logo, investeert in duurzaamheid en heeft in Rijkevorsel een magazijn aangekocht om zijn opslagruimte gevoelig te vergroten.

Enkele weken geleden heeft Group De Wolf een nieuw magazijn aangekocht in Rijkevorsel. Het gaat om een deel van het pand waar voordien Aldi een vestiging had. “We hadden te weinig opslagcapaciteit”, licht Didier Potters toe, ceo van Group De Wolf. “We hebben al wel eigen opslagruimte en huren er ook, maar er was nood aan meer. Met deze aankoop breiden we onze capaciteit uit naar een 45.000m² opslagruimte.”

Als logistieke speler biedt Group De Wolf zowel tijdelijke als langdurige opslagruimte aan. Daarbij kan het bijvoorbeeld gaan om grondstoffen die door Group De Wolf vervoerd worden naar de productiesite van een klant. Meestal brengt Group De Wolf dan ook afgewerkte producten terug. Daarnaast doet De Wolf ook orderpicking voor de detailhandel, bijvoorbeeld met voorjaars- en najaarsartikelen.

Net voor de zomer kende Group De Wolf een nieuwe start door een management buy-out. Dat nieuwe elan komt nu ook tot uiting in een nieuw logo. Het is al te zien op 8 nieuwe opleggers en 7 nieuwe trekkers, waarvan de eerste 3 al rondrijden. In het voorjaar van 2021 komen er nog 4 nieuwe wagens bij die meteen ook een investering zijn in een schoner klimaat. Het gaat om wagens op LNG brandstof. Group De Wolf is vastbesloten om voortaan nog meer duurzame keuzes te maken.