Mol profileert zich als hét shoppingcentrum van de Kempen

shoppen molMol zet zich met een uitgebreide reclamecampagne de komende maanden op de kaart als hét shoppingcentrum van de Kempen. De gemeente nodigde Peter Van Asbroeck uit om te komen shoppen in Mol en maakte daar een video over. Daarnaast loopt een wedstrijd waarbij de gelukkige voor 1.000 euro kan komen winkelen.

De gemeente Mol steekt nog een tandje bij om het centrumshoppen te bevorderen. Nog altijd loopt de wedstrijd ‘Win een winkel’, nu komt er een uitgebreide reclamecampagne. Naast spots op de regionale televisie RTV komen er videospots waarbij handelaars de troeven van Mol als shoppingcentrum in de kijker zetten. Aanvullend investeerden nog meer dan 25 handelaars in een videospot om hun winkel of zaak extra in de kijker te plaatsen. Alle spots verschijnen de komende weken op de Facebookpagina van de gemeente.

5 troeven
Mol vat zijn troeven samen in 5 punten: een mix van authentieke lokale shops en (internationale) ketens zoals H&M, Esprit, Jack & Jones en Bel & Co, de goedkoopste parkeertarieven van de Kempen, alles op wandelafstand, een bruisende horeca en het rustgevende karakter van de Nete, die achter de winkelzone stroomt.

Eén grote winnaar krijgt de kans om met 1.000 euro aan cadeaubonnen in het handelscentrum te komen shoppen op 7 mei. Van die shopuitstap wordt trouwens een videoreportage gemaakt. Wie wil deelnemen, moet zich voor 28 april registreren.