Keukenboulevard_Afbeelding

20 jaar De Keukenboulevard, dat is 20 jaar Limburgse passie

Decennialang pronkt de naam De Keukenboulevard langs de Genkersteenweg in Hasselt. Na meer dan 10 jaar onder de grotere keukenketens actief te zijn geweest, besloten Heide Cupers en Marc Houben het over een andere boeg te gooien. Kwaliteit voorop, maar dan wel in combinatie met een persoonlijke aanpak en Limburgs enthousiasme. Twintig jaar later blijken het de bouwstenen van een succesverhaal te zijn, want vandaag is De Keukenboulevard een geliefkoosde partner van zowel particulieren als bedrijven wanneer het gaat om maatkeukens, badkamers en maatwerk.

“De Keukenboulevard draait anno 2020 inderdaad rond veel meer dan enkel en alleen keukens”, vertelt Heide Cupers. “Sinds 2000 zetten we in op differentiatie en richtten we de blik ook op badkamers en maatwerk. Klanten konden dat snel beamen want intussen kunnen ze hier ook voor bijvoorbeeld dressings, televisiemeubels of burelen terecht.”

Showroom vol prikkels

Het toont meteen de wendbaarheid van De Keukenboulevard aan, want stilstaan doet de onderneming nooit. Er werd gestart met aparte compartimenten en 52 kleine keukens, maar gaandeweg evolueerde de showroom mee met de nieuwste trends.

“Keukens werden groter, mannen trokken meer en meer de keukenschort aan en kookprogramma’s werden steeds populairder. De maatschappij evolueert voortdurend en zo ook onze showroom. Nu vind je hier één grote leefruimte met keukens, badkamers en sfeervolle settings met maatkasten die elkaar voortdurend afwisselen.”

Van standaardkeukens vanaf 8.000 euro, inclusief apparaten en montage, tot luxueuze keukens. De Keukenboulevard spreekt ook elk budget aan.

Limburgs enthousiasme

“Wandel je de showroom binnen, dan wandel je meteen een thuis binnen. Door de inrichting, maar vooral door de persoonlijke aanpak die we hier zo belangrijk vinden. Ons team straalt enthousiasme uit. We staan heel dicht bij onze klanten die hier van begin tot einde één aanspreekpunt hebben. We investeren in een vertrouwensrelatie op lange termijn, met onze klanten en leveranciers. Je hebt het misschien ook gemerkt dat tijdens ons interview de telefoon nog niet is gegaan? Zo heb ik het graag. Geen gerinkel betekent geen klachten. We streven naar absolute tevredenheid.”

Met een glimlach de toekomst in

En wat brengen de komende 20 jaren? “Wij hebben absoluut geen zin om te stoppen en blijven doorgaan. Zelfs na 20 jaar geeft het nog steeds een enorme voldoening om klanten hier met een brede glimlach te zien buitengaan. Daar blijven we dan ook op inzetten, net als op voortdurende vernieuwing zodat we bij de eersten blijven wanneer het aankomt op nieuwe trends.”