Schermafbeelding 2024-04-24 om 17.42.23

Caroline investeert in make-up van Camille

Zangeres Camille is hot, ook in Limburg. Nadat eerder JBC met haar in zee ging voor een kledingcollectie, springt nu ook Rigorgeous van Caroline Rigo mee op de kar. Het Limburgse bedrijf achter Cent Pur Cent investeert 300.000 euro om een make-uplijn met de signatuur van Camille in het leven te roepen.

Een eigen make-uplijn? Het is voor vrouwelijke celebrity's een logische stap op de ladder naar de absolute top. Dat weet ook Caroline Rigo van RiGorgeous, die met de razendpopulaire zangeres Camille Dhont een samenwerkingsovereenkomst heeft gesloten. Het Hasseltse bedrijf investeert maar liefst 300.000 euro in de productie en commercialisering van de Camille gezichts- en bodycrème, blushes, lipgloss, oogpotloden en nog veel meer.

"Het gamma is qua kleuren en toepassingen vooral gericht op jonge fans, maar heeft alle verzorgende eigenschappen die ook een ouder publiek zullen aanspreken", zegt Caroline Rigo. "De geschiktheid voor alle leeftijdscategorieën en huidtypes was één van de voorwaarden binnen de fijne samenwerking met Camille, die nauw betrokken was bij de ontwikkeling."

Camille is zelf superenthousiast: "Net omdat ik zo vaak make-up draag, vind ik het een enorm pluspunt dat mijn huid er niet van geïrriteerd geraakt. Iedere ochtend en iedere avond zorg ik voor een goede skincare-routine. Ik ben heel blij dat ik de kans krijg om mijn eigen make-uplijn te ontwikkelen, vernoemd naar mijn liedjes. Alle producten zijn uitgebreid getest. Als mensen zich hiermee beter gaan voelen, maar wel zichzelf blijven, is mijn missie meer dan geslaagd."

De belangstelling voor het gamma komt snel op gang. "Dat merken we aan de bezettingsgraad van de gratis workshops die er de komende weken worden opgezet in diverse apotheken”, besluit Caroline Rigo. Onder meer bij Apotheek Peetermans in Kiewit is de collectie te vinden.