Creneau geeft zichzelf weg als verjaardagcadeau

Het creatieve concept- en ontwerpbureau Creneau uit Hasselt, bestaat 25 jaar. Een kwarteeuw, waarin het bedrijf doorgroeide van een leuk lokaal project naar een internationaal georiënteerde organisatie, met bijkantoren in Zuid-Afrika, China, Dubai, Indonesië en Australië.

creneau kantoorIn die tijd wisten de designs, ideeën en concepten van Creneau een mooie boost te geven aan merken, producten en zakencijfers. Daarbij horen klanten als Coca-Cola, BASE, Nespresso, Levi’s, The Ritz-Carlton, Sanoma Media, Hilton, Hunkemöller, AB InBev of Radisson Blu.

Om hun 25-jarig bestaan heuglijk te vieren, geeft Creneau letterlijk een stuk van zichzelf weg. Onder het motto ‘sharing is the new having’ kan je nu je project of bedrijf (shop, bars, restaurants, office spaces, brands, start-ups, products, services,…) aan Creneau voorstellen om kans te maken op een maatgerichte analyse, inspiratie-sessie en een uiterst waardevolle portie praktisch advies van een select team Creneau-experts. Wie wil meedoen kan hiervoor nog tot 31 juli terecht op de website www.creneau.com.