E-Marketing PLUS! Goed scoren bij "zoekmachines"

De zesde en laatste sessie handelt over een ander “hot item” in het hele internetverhaal : hoe zorg ik ervoor dat mijn website goed scoort bij zoekmachines ? Klopt het verhaal dat als ik veel geld uitgeef aan het kopen van zoektermen bij een zoekmachine dat mijn website hoger eindigt in de zoekresultaten ? Waarom eindigt mijn website nooit bovenaan die zoekresultaten ? Kortom : hoe kunnen Search Engine Marketing en Search Engine Optimization mij helpen ? Deze zesde avond vindt plaats op WOENSDAG 23 MAART 2011 en de “entertrainers” voor die avond zijn ROEL NAESSENS en NIKOLAAS DE GEYNDT.

Roel NAESSENS is sinds 2002 bezig met online marketing. In 2008 stapte hij van AdLINK Media over naar GOOGLE BELGIUM en op zijn business card prijkt nu de titel “Industry Head Google Belgium” . In zijn functieomschrijving valt meteen één element op : “Evangelize Digital Media at industry sector conferences and seminars”. En dat is precies wat hij ook deze avond gaat doen : hij zal jullie meenemen in de boeiende wereld van Google en jullie ook vertellen hoe Google het internet van morgen ziet …

Nikolaas DE GEYNDT has built up a significant experience as a strategic and online marketing specialist and has also been involved in a multitude of projects in several roles: as a strategic marketing consultant, project manager and as a trainer. He has been working on and managing both small and enterprise Search Engine Marketing and Web Analytics related implementations and projects, which makes him flexible when it comes to performing strategic analysis, advising e-marketing tools, auditing websites for SEO, SEA and conversion and giving trainings on specific areas in search engine marketing.

Meer informatie en inschrijven via phl congress