E-marketing PLUS: hoe e-mail marketing en e-commerce inzetten

De TWEEDE sessie in de reeks E-Marketing PLUS reeks gaat over e-commerce en het gebruik van email in je communicatie- en marketingstrategie. "Deze tweede avond vindt plaats op WOENSDAG 8 DECEMBER 2010 en de “entertrainers” voor die avond zijn Roland GERETS en Frank WERTELAERS", zegt Jean-Pierre Segers van PHL Business.

Frank WERTELAERS is reeds 4 jaar actief binnen de Concentra Groep . Door de ongemene snelle ontwikkeling van E-mailmarketing en het belang ervan voor een uitgever / mediahuis, heeft dit een belangrijk deel van zijn dagelijkse taak ingenomen, en geldt hij als de e-mail expert van de groep. In die hoedanigheid is hij ook lid van de IAB E-mailmarketing Taskforce. Deze Taskforce heeft als doel de professionelen in België te sensibiliseren en op te leiden in de zeer specifieke tak van het e-mailmarketing verhaal door o.a. opleidingen te geven, het uitgeven van een E-mailmarketing Cookbook en sinds 2 jaar een Belgische Benchmark studie.
Roland GERETS is partner bij BrainTower, een marketing & sales dienstverleningsbedrijf met sterke focus op o.a. de verbetering van bedrijfsresultaten en project management. Hij zal het tijdens deze sessie hebben over de do’s and dont’s van e-commerce. Roland is verder nog actief geweest in Sales & Marketing bij o.a. Truvo, Belgacom Directory Services, Scoot Benelux, Euphony Benelux en StarParks. Hij is ook voorzitter van de werkgroep “B2B Marketing” bij het IAB en lid van de IAB werkgroep “Inspire”; in dit kader werkte hij ook mee aan het “IAB digitale B2B Marketing Cookbook”!

Info en inschrijven via de Provinciale Hogeschool Limubrg

Ps vanwege de made in Limburg redactie : Als u onze nieuwsbrief ontvangt, dan wordt die o.m. verstuurd door Frank WERTELAERS. U bent toch al ingeschreven op onze nieuwbrief, hé