Nieuws Limburg Faire advertenties bij Thema Media

Faire advertenties bij Thema Media

Faire advertenties bij Thema Media

Thema Media, uitgever van de gratis thematische magazines Thema Nieuws en Maar Natuurlijk, mag als eerste uitgever in België het FairAd-label voeren. Het bedrijf van de Limburgse ondernemer Christophe Wels krijgt dit label toegekend door UNIZO. “FairAd beloont reclameregies en –wervers die correct handelen en wil zo de steeds groeiende stroom aan malafide reclameronselaars tegengaan,” zegt Christophe Wels. “Het is jammer dat sommige oneerlijke collega’s het imago besmeuren van diegenen die wel op een doorzichtige manier werken.”
Om het label te verkrijgen dient men het “Charter van goede praktijken voor reclame en advertentiewerving” te ondertekenen. De belangrijkste voorwaarden zijn het hanteren van duidelijke algemene voorwaarden en het gebruik van een bijzonder informatiedocument met de belangrijkste clausules van de overeenkomst.

Reageer op dit bericht

Gerelateerde berichten

COVID-19
Lommel
Lommel

FDS wint 30% in coronajaar

FDS Promotions, het Lommelse bedrijf van Ad Fransen en Isabel De Somer, heeft een ijzersterk jaar achter de rug. Door… Lees meer

Veel gelezen in deze regio

Dit overzicht graag personaliseren met onderwerpen op jouw maat?

Maak een account aan en ga op onze gids pagina op zoek naar bedrijven, personen, sectoren en gemeentes die binnen jouw interessegebied vallen. Op deze manier kunnen we in onderstaand overzicht een gepersonaliseerde lijst van artikels tonen.