10 faillissementen, 1 intrekking
Voor de rechter in Hasselt kwamen donderdag een aantal dossiers voor van bedrijven die zelf de boeken hebben neergelegd of… Lees meer
Thema Media, uitgever van de gratis thematische magazines Thema Nieuws en Maar Natuurlijk, mag als eerste uitgever in België het FairAd-label voeren. Het bedrijf van de Limburgse ondernemer Christophe Wels krijgt dit label toegekend door UNIZO. “FairAd beloont reclameregies en –wervers die correct handelen en wil zo de steeds groeiende stroom aan malafide reclameronselaars tegengaan,” zegt Christophe Wels. “Het is jammer dat sommige oneerlijke collega’s het imago besmeuren van diegenen die wel op een doorzichtige manier werken.”
Om het label te verkrijgen dient men het “Charter van goede praktijken voor reclame en advertentiewerving” te ondertekenen. De belangrijkste voorwaarden zijn het hanteren van duidelijke algemene voorwaarden en het gebruik van een bijzonder informatiedocument met de belangrijkste clausules van de overeenkomst.
Voor de rechter in Hasselt kwamen donderdag een aantal dossiers voor van bedrijven die zelf de boeken hebben neergelegd of… Lees meer
Verffabrikant Caparol, met hoofdzetel in Heusden-Zolder, pakt uit met een opmerkelijke marketingactie. Onder de noemer 'De Elf van Caparol' gaan… Lees meer
FDS Promotions, het Lommelse bedrijf van Ad Fransen en Isabel De Somer, heeft een ijzersterk jaar achter de rug. Door… Lees meer
In het kader van een onderzoek naar mogelijke corruptie rond de verkoop van diverse gebouwen, heeft het parket meerdere verdachten… Lees meer
Viva i Vini, zo heet de gloednieuwe zaak van Antonio Marzo, van heinde en verre gekend als de joviale uitbater… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen