Nieuw opleidingscentrum gaat hybride
De Hasseltse opleidingsverstrekker Confocus heeft zopas een hybride opleidingszaal geopend. De ruimte die plaats biedt aan 50 cursisten én via… Lees meer
Katlijn Voordeckers, die een advies- en opleidingsbureau runt voor vrouwelijke ondernemers, heeft een eerste van 8 magazines gelanceerd. “De komkommertijd is aangebroken, en dat is ook bij ondernemers voelbaar,” zegt ze. “In de zomerperiode is er minder nieuws en zijn er geen netwerkevents. Terwijl je als ondernemer van die rustigere periode net gebruik kunt maken om je business te laten groeien.”
En daarom heeft ze dus zelf een magazine gemaakt dat in de zomermaanden elke week zal verschijnen. Er staan getuigenissen in over de carrière van vrouwelijke ondernemers, er komen experts aan het woord over allerlei thema’s, er vallen tips te rapen en er zijn zelfs prijzen te winnen.
Wie zich inschrijft via deze link kan het magazine gratis consulteren.
De Hasseltse opleidingsverstrekker Confocus heeft zopas een hybride opleidingszaal geopend. De ruimte die plaats biedt aan 50 cursisten én via… Lees meer
DMotion, het Hasseltse communicatiebureau van Heidi Wijgaerts en Diana Pirard, vaart voortaan onder de vlag van stads- en sectorgenoot PSG… Lees meer
Ludwig Sneyers en Dimitri Huygen, de Truienaars die via hun organisatie Essma de kennisuitwisseling stimuleren tussen de grootste voetbalclubs van… Lees meer
Tim Vandewinkel van het bedrijf Loft Interieur/Lofra Projects met vestigingen in Kinrooi en Diepenbeek, mag zich een jaar lang de… Lees meer
Thierry Jacobs opent op 16 oktober de gloednieuwe 'citylounge' Saint Street op de markt van Sint-Truiden. “De afgelopen twee jaar… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen