Skondras in zee met Hollandse aanvulling
De twee marketingbedrijven Smart Profile en Skondras slaan de handen in elkaar. Het Nederlandse Smart Profile levert B2B-marketingdata, terwijl Skondras… Lees meer
Swiftslide, een spin-off van de Hasseltse Cegeka Group, heeft woensdag op internationale technologieconferentie Web Summit in Lissabon, zichzelf aan het grote publiek gepresenteerd.
Swiftslide is een digitale tool waarmee organisaties allerlei inhoud over hun bedrijf kunnen centraliseren en aan medewerkers beschikbaar stellen: alle presentaties van het bedrijf, alle technische en commerciële brochures, alle video’s, enzovoort. Omdat alles ingedeeld is in categorieën, is de content sneller beschikbaar en wordt het eenvoudiger om nieuwe presentaties of andere ‘stories’ samen te stellen.
“Iedereen in een organisatie vertelt verhalen,” zegt Francis Knudde, van Swiftslide (foto). “Maar de content voor die verhalen zit vaak verspreid. Dan vinden medewerkers het juiste sjabloon niet of hebben ze offline geen toegang tot de laatste brochure met de juiste prijzen. Medewerkers verliezen tot 30% van hun tijd aan het zoeken naar informatie, terwijl tot 70% van interne content niet gebruikt wordt. In Swiftslide zit alle up-to-date informatie volgens thema of categorie. Je kunt van overal nieuwe presentaties creëren door slides samen te voegen voor een nieuwe story.”
Innovatief is het intelligente suggestiesysteem van Swiftslide. “Een algoritme houdt bij wie welke slide wanneer gebruikt. Swiftslide zal ‘story creators’ bepaalde slides, video’s of andere content voorstellen die binnen een bepaalde context vaak gebruikt worden in combinatie met informatie die de gebruiker zelf al selecteerde. Zo bouw je verhalen op basis van de ervaringen en de expertise van anderen binnen jouw community of organisatie.”
Swiftslide ondersteunt vakgebieden als marketing en verkoop, maar is ook geschikt voor interne en externe opleidingen. “Cursisten krijgen meteen toegang tot de presentatie van de cursus op hun computer of tablet,” aldus Knudde. “Swiftslide mikt ook op de evenementensector, waarbij onze toepassing kan gebruikt worden om informatie te delen onder de deelnemers.”
Swiftslide is vanaf nu beschikbaar voor het grote publiek via een maandelijks abonnement per gebruiker (pay-per-use). Er is een webapplicatie en een app voor tablet en smartphones.
De twee marketingbedrijven Smart Profile en Skondras slaan de handen in elkaar. Het Nederlandse Smart Profile levert B2B-marketingdata, terwijl Skondras… Lees meer
Niet de traditionele Hangar 58, maar de Recor-site op Hasselt-Zuid wordt het decor voor het Feest van de Ondernemer op… Lees meer
In onze zomer-rubriek Out of Office gunnen Limburgse ondernemers en managers een inkijk in hun leven na de kantooruren… Aflevering… Lees meer
Tim Vandewinkel van het bedrijf Loft Interieur/Lofra Projects met vestigingen in Kinrooi en Diepenbeek, mag zich een jaar lang de… Lees meer
Thierry Jacobs opent op 16 oktober de gloednieuwe 'citylounge' Saint Street op de markt van Sint-Truiden. “De afgelopen twee jaar… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen