Jos en Stef Van Vlierden: 3 generaties tuinaanleggers
Opa is 84, kleinzoon 25. Hun naam is een begrip in de Limburgse ondernemerswereld: Van Vlierden is met vlag en… Lees meer
Albron in De Meern (Utrecht) gaat de komende jaren de catering van Universiteit Maastricht doen. Drie andere bedrijven grepen mis bij de aanbesteding.
“Hoe tevredener de studenten, hoe hoger de vergoeding”Het gaat om een grote opdracht, bij de universiteit studeren 14.000 studenten en er zijn 3500 personeelsleden. De kanshebber voor de opdracht moet minimaal € 10 mln hebben behaald in 2009. En een soortgelijke cateringopdracht hebben gehad met een omzet van € 3 mln.
Albron heeft een primeur, tot dusver wordt de catering door eigen mensen gedaan. De universiteit gaat tot uitbesteding over omdat het alleen nog kerntaken, zoals onderwijs, zelf wil doen.
Het gaat om een langlopend contract, acht jaar met een mogelijke verlenging van twee jaar.
Er wordt afgerekend in een deel van de gerealiseerde omzet en de klanttevredendheid.
Meer over het toetsen van de klanttevredenheid zie hieronder:
Om de klanttevredenheid te bepalen, zijn zogeheten klanttevredenheidsmeting(en) noodzakelijk. De UM heeft (2009) een nulmeting verricht. Voor de inhoud en resultaten van deze nulmeting wordt verwezen naar Bijlage D. In bijlage E kunt u de berekeningsmethodiek vinden die leidt tot een eindscore.
In de berekeningmethodiek is reeds rekening gehouden met de per 1 september 2009 gerealiseerde outlet in de Bouillonstraat 1-3 (Faculty of Law) en de te realiseren outlets zoals genoemd in § 6.5. Indien er in de toekomst nog meer nieuwe outlets worden gerealiseerd, dan kan dit een reden zijn om de wegingsfactoren van het klanttevredenheidsonderzoek bij te stellen. Bijstelling van wegingsfactoren kan alleen gebeuren na overleg en instemming van de leveranciersmanager.
De UM zal twee maal per jaar de door Foodstep opgestelde klanttevredenheidsmeting met betrekking tot de mensa’s, koffiecorners, de banqueting en automatenservices laten uitvoeren door Bureau Flycatcher3 om de prestatie van de Opdrachtnemer te meten. Het gemiddelde van deze twee klanttevredenheidsmetingen is de score die bepalend is voor de vaststelling van de af te dragen fee. Het klanttevredenheidsonderzoek wordt uitgezet onder een vast panel van respondenten dat bestaat uit studenten en medewerkers van de Universiteit Maastricht.
Bron: wijlimburg.nl. Overgenomen met toestemming.
Opa is 84, kleinzoon 25. Hun naam is een begrip in de Limburgse ondernemerswereld: Van Vlierden is met vlag en… Lees meer
Elise Vanaudenhove was in 2016 nog pilates-instructeur en uitbater van een prachtige B&B in Beringen. Tot de familieplicht riep. De… Lees meer
In maart 2020 (U weet wel: die van de eerste lockdown) maakten Jolien Bruyninckx en haar vriend Wesley Polling allebei… Lees meer
Donderdag is zittingsdag voor de Ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Hasselt. En daar werden in tegenstelling tot vorige week, opnieuw een aantal… Lees meer
Ben Bijnens is de nieuwe VP Operations - General Manager van Coca-Cola in Noord-Europa. De Wellenaar is niet de eerste… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen