thinkpink

Fast Forward begeleidt campagne 10 jaar Think-Pink

Sociaal ondernemerschap. Het bestaat. Dat bewijs wordt alvast nog eens geleverd door een reeks bedrijven die de acties steunen rond de viering van tien jaar Think-PinkFast. Daarbij enkele grote namen zoals Delhaize, Bioracer of Skoda.

Ook Fast Forward, een creatief eventbureau met hoofdzetel in Gent, zet zijn schouders onder de campagne Think-Pink, de nationale borstkankercampagne-met-het-roze-lintje die tien jaar bestaat en daarin een reden ziet om te vieren. In die tien jaar is er heel wat moois gerealiseerd om borstkanker een ferme hak te zetten. Vandaar dat de vzw Think-Pink samen met Fast Forward een event opzet in de Brusselse Ancienne Belgique, de hoofdstedelijke cultuurtempel. Bedoeling is om 21 september 2.000 mensen op de been te brengen die op de een of andere manier met kanker werden geconfronteerd. In het jargon worden ze ook wel eens 'heroes' genoemd. De feestelijke avond gaat door in samenwerking met Scala en Regi.

Volgens Joke Carlier van de actie Think-Pink is het de bedoeling om ook bedrijven warm te maken voor deze speciale gebeurtenis. "In elk bedrijf loopt wel ergens iemand rond die met kanker te maken krijgt, direct of indirect.", aldus Carlier. "We nodigen de bedrijfswereld daarom uit om voor deze mensen tickets te kopen om naar het event te komen. Het kan de manier zijn om hun betrokkenheid te tonen."

Fast Forwad werd twaalf jaar terug opgericht. Vandaag wordt het bureau geleid door Mathias Kerkhof als managing director en door Pascal Cauwelier als creatief directeur. Fast Forward mag al heel wat referenties op zijn naam schrijven. Eerder dit jaar werd het op de Benelux Event Awards onderscheiden voor de wijze waarop het bureau onder meer de nieuwe Volvo S90 had helpen lanceren.