_DSC0001 (1)

salesUp realiseert groeiambities met overname operations Calling Guru

ERPE-MERE - ‘The only way is Up’, zo luidt de slogan van salesUp, een allround commerciële partner voor bedrijven. Door de overname van de operations van Calling Guru breidt de klantenportefeuille van salesUp verder uit. "Deze overname biedt niet enkel nieuwe perspectieven voor de Calling Guru medewerkers, ook hun voormalige klanten zullen aangenaam verrast worden", klinkt het. "Zij kunnen vanaf heden beroep doen op alle commerciële expertises van salesUp."

Dankzij hun uitgebreide kennis omtrent marketing, sales, customer services, recruitment en sales training tilt het Oost-Vlaamse salesUp bedrijven naar een hoger niveau. Naast omzetstijging voor hun klanten, verwezenlijken ze ook zelf mooie resultaten.

“Het laatste jaar is onze omzet met maar liefst 72% gestegen”, aldus Stig Van Hauwermeiren, Managing Director van salesUp. “De overname van Calling Guru kadert dan ook perfect binnen onze groeiambities.”

Telefonische prospectie

Het Calling Guru team heeft expertise op vlak van telefonische prospectie en kan dus probleemloos aansluiten bij het salesUp team. “Ons inside sales team heeft al 16 jaar expertise opgebouwd en verwelkomt deze nieuwe collega’s met open armen. Op die manier vormen ze mee een dankbare schakel in ons Revenue Operations verhaal. Een veelbelovende strategie die we aanwenden in 2022.”

De zaakvoerder van Calling Guru, Koen Victor, is even enthousiast over de overname van het operations team: “De software tak van Calling Guru werd een onafhankelijke entiteit zodat we 100% kunnen focussen op het internationaal aanbieden van de best mogelijke prospectie software. De ervaring als callcenter is bijzonder waardevol en de resultaatgerichtheid voel je onmiddellijk bij gebruik. We hebben er alle vertrouwen in dat onze inside sales onder de vleugels van salesUp in goede handen zijn.”

Derde overname

Stig geeft aan dat groeien niet hun enig ambitie is: “Wij willen vooral dat medewerkers zich thuisvoelen. We gaan er alles aandoen om onze nieuwe collega’s met open armen te verwelkomen. De voorbije drie jaar hebben we twee succesvolle overnames gedaan, laat Calling Guru de derde zijn!”