Festicup

Festicup haalt miljoen op

HAACHT/HERK-DE-STAD - Het Vlaams-Brabantse/Limburgse bedrijf Festicup heeft via privé-investeerders 1 miljoen euro opgehaald. 

Met de kapitaalinjectie van 1 miljoen euro is er ruimte om te groeien voor Festicup, een bedrijf dat een assortiment herbruikbare bekers aanbiedt op de eventmarkt. Het verse kapitaal belooft een versnelde groei. Het eventbedrijf geniet het vertrouwen van BNP Paribas Fortis en Bank J.Van Breda & C°. Bovendien kreeg de kmo een goedkeuring van de Limburgse Investeringsmaatschappij LRM voor een KlimOp-lening. Het zijn aartsmoeilijke tijden voor de sector. Maar CEO Jozef Plevoets is strijdvaardig: “Dankzij het vertrouwen in ons bedrijf investeren we verder in ons personeel, IT en verhuurcapaciteit. Zo blijven we groeien", zegt Plevoets.

Expertise 

Naast de financiële ondersteuning haalt Festicup met de komst van de privé-investeerders ook expertise binnen op het vlak van financiën, marketing, sales, operations en management. Het snelgroeiende bedrijf heeft vertrouwen in de toekomst. Het verhaal dat begon aan de langste toog van Europa, de Oude Markt in Leuven, is nog lang niet uitverteld. CEO Jozef Plevoets: “Dat dit geen topjaar wordt, weten we. Maar we blijven geloven in de toekomst: daar is geen virus tegen opgewassen.”

Festicup 

Festicup voorziet in het grootste assortiment kwalitatieve herbruikbare bekers zowel in verkoop als verhuur, voor evenementen klein of groot. Uniek op de markt bieden ze hierbij mobiele wasoplossingen aan om het gebruik te optimaliseren. Met circulaire economie in het achterhoofd gaan ze constant de uitdaging aan om maatschappelijk verantwoord te ondernemen.