Call Center Agent

HR-bedrijf zoekt 75 krachten voor IPG

LEUVEN/DIEGEM/BEGIJNENDIJK/HASSELT - HR-bedrijf Forum Jobs, met onder andere vestigingen in Begijnendijk, Leuven en Vilvoorde, zoekt meer dan 75 callcentermedewerkers voor de vestiging van contact center IPG in Hasselt. IPG is in onze provincie actief in Leuven en Diegem.

Forum Jobs & IPG Hasselt werven massaal nieuwe medewerkers aan. Want in tijden van social distancing en contactonderzoek maken contactcenters het grote verschil voor overheids- en dienstenbedrijven. De gezochte profielen zijn zeer uiteenlopend: van customer care, over salesprofielen naar contactonderzoekers.

Geen ervaring, wel commerciële feeling

Forum Jobs wil de 75 openstaande vacatures in Hasselt snel invullen. "Callcentermedewerkers zijn zeer gegeerd in deze uitdagende tijden. Zij vormen de brug tussen dienstenbedrijven en de consument. Onze gespecialiseerde afdeling Forum Call heeft alle expertise in huis om deze profielen te rekruteren. Ook voor de andere vestigingen in Diegem, Leuven, Antwerpen en Luik zoeken wij dringend extra mensen", zegt Marjolein Geens, commercieel directeur bij Forum Jobs.

Thuiswerk 

De agents kunnen onmiddellijk aan het werk. Ook heeft IPG de stap naar de gedigitaliseerde werkplaats gezet, waardoor iedereen veilig van thuis uit kan werken. IPG plaatst het talent centraal: commerciële feeling en persoonlijkheid zijn belangrijker dan ervaring. Door een persoonlijke opleiding en coaching op de werkvloer komt iedere gemotiveerde kandidaat in aanmerking om te solliciteren.

IPG 

IPG is de huidige naam voor IP Globalnet, een bedrijf dat in 1999 boven de doopvont werd gehouden door Eric ‘koning van de contactcenters’ Ignoul. Het bedrijf groeide razendsnel en had in de hoogdagen duizenden mensen op de payroll. Ook vandaag nog stelt IPG zelf dat er zo’n 3.000 mensen voor de groep werken. Die zijn verdeeld over 6 steden in België, en vestigingen in Nederland en Marokkko.