1200×628-06 (1)

Lucia van vlees en bloed levert (h)eerlijke wijn aan huis

ZAVENTEM/KORTRIJK - Het Zaventemse marketingbureau Propaganda neemt sommelier Lucia Buysschaert onder de vleugels met de lancering van WHOOwine, een belevingsconcept dat (h)eerlijke wijn aan huis levert. 

Kwaliteitswijnen rechtstreeks van de wijnmakers bij jou thuisgebracht, inclusief het verhaal achter de fles en persoonlijk advies van sommelier Lucia Buysschaert, dat is in een notendop waar WHOOwine voor staat. Wat het geheime recept is? "WHOOwine staat voor (h)eerlijke wijn gemaakt door authentieke wijnmakers, met betere druiven, zonder gebruik van bewaarmiddelen of tussenpersonen. Er wordt enkel samengewerkt met wijnmakers die Lucia persoonlijk kent en die ambachtelijk en met respect voor de natuur werken, ver weg van schadelijke sproeistoffen, grote hoeveelheden sulfieten en smaak- en kleurstoffen", luidt het.

Passie en liefde voor wijn 

WHOOwine is ontstaan uit de passie en liefde voor wijn die oprichtster en sommelier Lucia Buysschaert als rode draad door haar leven ziet lopen. Lucia is afkomstig van Deerlijk maar thuis in Duitsland, Italië en Frankrijk waar ze overal woonde. Voor haar is thuis waar de wijn is. Na haar jarenlange ervaring als adviseur in de wijnwereld is ze klaar om die ervaring direct tot bij de wijnliefhebbers te brengen. Met WHOOwine deelt ze haar passie voor wijn en authentieke wijnmakers en wil ze levensgenieters samenbrengen.

Formule 

Lucia kiest telkens drie heerlijke flessen wijn van één Europees wijndomein voor je uit. Welke flessen dit zijn hangt af van het seizoen. Je kiest op de website welke formule voor jou het best past – om de 1, 2 of 3 maanden - en betaalt een bedrag per box. Indien je je voor een jaar abonneert, geniet je van een korting. Er is een 100% tevredenheidsgarantie en je favoriete wijn kan je nabestellen met een korting. Levering kan in heel België.

Lucia, van vlees en bloed 

Het Zaventemse marketingbedrijf Propaganda neemt Lucia Buysschaert onder de vleugels bij de lancering en ontwikkeling van WHOOwine. In tegenstelling tot producten die een fictieve persoon naar voren schuiven in de marketingmachine, wordt WHOOwine gepersonaliseerd door een echte Lucia, van vlees en bloed.