1 Zoubida Barka.

Officenter benoemt directeur Klantenrelaties

LEUVEN/ZAVENTEM/VILVOORDE - Officenter heeft Zoubida Barka aangesteld als nieuwe Chief Customer Officer, oftewel directeur Klantenrelaties. 

Officenter is met haar 14 vestigingen de tweede grootste speler op de Belgische markt van business- en coworkingcentra. Die groei vraagt een goede omkadering. Vorig jaar haalde Officenter al Kirsten Derhaeg als nieuwe Chief Operational Officer, vandaag kondigt zaakvoerster Christa Jouck van Officenter de komst aan van Zoubida Barka. Zoubida is de nieuwe Chief Customer Officer. "Met de uitbreiding van het management is Officenter klaar voor de groei in de toekomst", zegt algemeen directeur en gedelegeerd bestuurder Christa Jouck.

Uitdagingen 

Bij Officenter zal Barka focussen op de creatie van nog meer businessopportuniteiten en synergiën tussen de meer dan 900 bedrijven, die in de verschillende Officenter locaties gevestigd zijn. Ook het digitale platform ‘Officenter Connect’, het kortingenplatform  ‘Benefits@Officenter’  en de social media kanalen worden door haar beheerd. Voorts zal Zoubida een project in samenwerking met Ready2Improve trekken, namelijk ‘ Vitaal en gezond (tele)werken’.

Carrière 

Zoubida Barka bracht het grootste deel van haar carrière door bij energieleverancier Luminus en groeide intern door tot kmo-manager van het sales & campagne team. Nadien deed ze enkele jaren ervaring op als ondernemer met een eigen modezaak annex koffiebar.  De overstap naar Officenter viel samen met de expansie van Officenter door de aankoop van zeven nieuwe vestigingen in Limburg.  Als assistente van  Christa Jouck (CEO)  hielp ze  mee bij de transitie naar de Officenter look en manier van werken.