E5 Mode mystyle_1060x450_3

Alexander Talpe (E5 Mode) scoort met nieuw concept

ROESELARE - De MyStyle-Service van e5 Mode overschrijdt de kaap van 4.000 afspraken. Klanten kunnen in alle e5-winkels terecht voor gratis personal shopping en maken er ook gebruik van. Niet enkel vrouwen, maar zeker ook mannen willen begeleiding bij hun kledingaankopen. E5 Mode wordt geleid door de West-Vlaming Alexander Talpe.
 
Sinds maart 2017 biedt e5 Mode de MyStyle-Service aan in al zijn winkels. Wat begon als een proefproject in een selectie van winkels, is nu een vaste waarde in het winkelconcept van e5 Mode. “De professionele tips en hulp maken een winkelbezoek leuker, vlotter en vruchtbaarder”, zegt CEO Alexander Talpe. “De klant vindt sneller wat hij nodig heeft en verrast zichzelf met een nieuwe look. MyStyle is een extra troef van onze winkels en we zijn erg tevreden dat de dienst zo’n succes kent. De feedback die we van de klanten ontvangen is enorm positief.”
Niet enkel vrouwen doen beroep op de Personal Shoppers van e5, ook mannen vinden hun weg naar de dienst. “De MyStyle-Service is de ideale manier om op een relatief korte tijd, zoveel mogelijk uit je winkelbezoek te halen", aldus Talpe nog. "En je hoeft zelf niet te zoeken naar de beste stuks in de juiste maat. Zo proberen we mannen die minder graag winkelen, toch een aangename ervaring te bieden. Ongeveer 10 procent van de afspraken werd door mannen gemaakt."
MyStyle werd in het leven geroepen om klanten een verwenmoment te bieden, hen te helpen tijd te besparen of hen een nieuwe look te bezorgen. De Personal Shopper staat in de gekozen winkel en op het gekozen tijdstip gedurende één uur ter beschikking van de klant. Het gaat om een e5-medewerker die hiervoor specifiek is opgeleid.