Vangrootloon

3 kanshebbers voor Limburgse Persprijs

Jip Peels van APK, Bjorn Verhoeven van Isola en Kristien Moelans van ItzU: dat zijn de communicatiemanagers die hun bedrijf in 2018 op de beste manier naar voor geschoven hebben in de pers.

De kanshebbers voor de jaarlijkse Persprijs van Voka Limburg zijn daarmee gekend. Op 14 maart wordt tijdens het marketing- en communicatiecongres Communiquoi, bekendgemaakt wie van de 3 finalisten met de hoogste eer naar huis mag.

De jury van prominente journalisten, onder aanvoering van Dominiek Claes (Het Belang van Limburg) motiveert de keuze als volgt:

APK Group:
“APK Group hanteert een duidelijke, snelle en accurate communicatie bij elke stap in de uitgekiende overnamestrategie. De onderbouwde langetermijnvisie tilt het bedrijf op van een infrastructuurwerker naar een duurzaam en slim bedrijf met aandacht voor bijvoorbeeld Internet of Things.”

Isola:
“Isola weet hoe het innovatie en samenwerkingsverbanden in een klassieke sector als communicatiewapen kan gebruiken. Hetzelfde geldt voor het aantrekken van leden voor het sterk team rond CEO Maarten Bostyn. Hij vertaalt zijn persoonlijk engagement in een basketclub ook in een mooi verhaal.”

ITZU:
“ITZU communiceert duidelijk en accuraat bij overnames, participaties en andere mijlpalen in hun groei als HR-groep. Het bedrijf is overigens zelf een geslaagd en goed gecommuniceerd samenwerkingsverband tussen drie ondernemers: Louis Kemps, Koen Janssen en Luc Lormans.”

Wilt uw bedrijf volgend jaar tot de kanshebbers behoren? Stuur dan zeker al het nieuws naar redactie@madeinlimburg.be!