DEINZE – De multilayer label familie van Etivoet heeft er een nieuwe telg bij: de Multilayer Coupon. Dit gloednieuwe verpakkingslabel is de moderne, esthetische, meerlagige opvolger van het klassieke couponlabel. Er is meer plaats – vijf bedrukbare zijden – voor de marketingboodschap. Er blijft informatie op het product, ook wanneer de coupon er werd afgehaald. Bovendien schaadt de Multilayer Coupon het uitzicht van het product niet, maar vormt het een mooi geheel.
Verpakkingslabels zijn het medium bij uitstek om rechtstreeks met de eindconsument te communiceren. Geen spamfilters te verschalken. Geen GDPR toestemming nodig. Geen ‘geen reclamedrukwerk’ waakhond aan de brievenbus. Gewoon rechttoe rechtaan op de doelgroep af, met promoties, interessante productinfo, corporate storytelling, call to actions en ga zo maar door.
Maar een verpakkingslabel als communicatiedrager gebruiken, houdt ook uitdagingen in. Waar vind je voldoende ruimte om de boodschap te verkondigen? Wat als je meer dan een boodschap in de kijker wil plaatsen? Op welke manier hou je het opvallend, functioneel en tegelijk ook esthetisch? En dan zijn er nog producttechnische issues zoals voedselveiligheid, duurzaamheid, resistentie, handling, enz.
Etivoet
Etivoet uit Deinze buigt zich al jaren over de prangende vragen van ondernemers, marketeers en designers. Als een van de meest innovatieve spelers in de etikettenmarkt biedt Etivoet een brede waaier van vernieuwende – waaronder gepatenteerde en award winning – labelproducten aan voor de chemie, cosmetica, food & beverage, industrie en farma.
Multilayer labels
Bij de paradepaardjes van Etivoet vinden we de internationaal gelauwerde multilayer labels. De multilayer labels zijn waterresistente, meerlagige etiketten die zonder kwaliteitsverlies kunnen geopend en gesloten worden. Wie veel te vertellen heeft, kan tot 9 zijden bedrukken. Hun formaat en hun vorm is vrij te bepalen.
Gloednieuwe Multilayer Coupon
Het nieuwe Multilayer Coupon label nodigt uit om creatief te zijn. Uiteraard kan het gebruikt worden voor promo-acties met kortingsbonnen, maar het kan ook naar wens gepersonaliseerd worden om er hele nieuwe dingen mee doen: call to actions, spaaracties, activatie, collect them all, enz.
BAM marketingcongres
Het BAM marketingcongres (Belgian Association of Marketing) is dé plaats bij uitstek waar marketeers elkaar ontmoeten om gedachten uit te wisselen rond de laatste ontwikkelingen in de marketingwereld. Etivoet is op 6 en 7 december op het congres aanwezig om poolshoogte te nemen van de actuele noden en wensen van de branche, om er zijn innoverende producten zoals de multilayer labels en de afwasbare dranketiketten voor te stellen. En – last but not least – om er met de nodige buzz officieel zijn Multilayer Coupon te lanceren.