c563b23b-633b-45bc-ae42-220ff892a0dc_background

Woonark, Colifac en Krea in een nieuw kleedje

c563b23b-633b-45bc-ae42-220ff892a0dc_background

Terwijl Meubelen Verberckmoes uit Sint-Gillis-Waas een grote verbouwing deed aan zijn toonzalen heeft ook Monikids, het bedrijf van Diego Van den Poel dat de meubelzaken Krea, Woonark en Colifac uit Sint-Niklaas overkoepelt, zijn drie winkels fors vernieuwd.

Colifac biedt stijlvolle en tijdloze interieurs die echt vakmanschap uitstralen. Woonark staat voor moderne meubelen die mikken op een combinatie van kwalitatief design en betaalbaarheid. Krea biedt inspiratie voor gezellig wonen met onder meer jeugd- en kinderkamers.

Parallel met de vernieuwing van de winkels voerde het reclamebureau Starss uit Temse, dat geleid wordt door Niels Van de Meersch, ook een strategisch traject uit voor het bedrijf. Dat kreeg nu ook een eerste creatieve vertaling in de vorm van een radioreclamepagne die sinds midden oktober loopt op Radio2 en Nostalgie. Centraal in de reclameboodschap staat dat meubels weliswaar voor een grote emotionele verbondenheid zorgen met mensen omdat ze alle vreugde en leed van de mensen ook van nabij meemaken, maar dat het toch ook maar meubels zijn, die dus best wel eens vervangen mogen worden.

Monikids zette samen met Starss ook al de eerste stappen voor een nieuwe website van Krea met de focus op een snelle en overzichtelijke kijk op het productgamma.