IMG_4281

Villabouwer sleutelt aan corporate identity

AARSCHOT - Renovatie-en villabouwbedrijf b+ uit Aarschot heeft haar corporate identity aangepast. Zo werd het gekende logo uitgezuiverd en is er een nieuwe website. Voorts meldt b+ de verdere uitbouw van de projectontwikkeling volgens de filosofie van Quality Developers. 

B+ is inmiddels 47 jaar speler op de markt van exclusieve villabouw en totaalrenovatie in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Na al die jaren kon de corporate identity wel een opfrissing gebruiken, vond de bedrijfsleiding.

Tweede generatie 

"Na de overname van het familiebedrijf, door de tweede generatie, stellen wij onze vernieuwde identiteit voor met een nieuw logo", zegt commercieel directeur Kristof Vandepoel van b+. "Het nieuwe keurmerk zal er nog steeds vertrouwd uitzien voor de trouwe b+ fans en onze bestaande klanten. Wel laten we het ietwat zwaardere vierkant varen (met het blauwe accent ter hoogte van het vertrouwde plusteken) voor een meer transparantie, luchtigheid en uitgezuiverde klasse."

Website 

Het nieuwe logo is nog niet terug te vinden in de ruime voortuin van het bedrijf op de kop van de Nieuwlandlaan maar op de nieuwe website en de sociale mediakanalen is het al wel te bewonderen.

Projectontwikkeling

B+ meldt ook de verdere uitbouw van de tak projectontwikkeling onder de filosofie van Quality Developers. "We zien hierin een sterke groei, met onder andere de lancering van het nieuwe woonproject Eekt in Rotselaar. Het is een voorbeeld van een sterk product in de evoluerende woonmarkt", besluit Vandepoel.