DOMEASSISTANCEW

Dome Assistance opent nieuw kantoor in Waregem

Dome Assistance, met hoofdzetel Lochristi, schakelt opnieuw een versnelling hoger. Met de opening van twee nieuwe kantoren op twee maanden tijd, één in Oost-Vlaanderen (Aalter) en één in West-Vlaanderen (Waregem), wil het bedrijf zich meer dan ooit profileren als een vaste waarde in de strikt gereguleerde wereld van de dienstencheque-ondernemingen. De voortdurende focus op de kwalitatieve huishoudhulp heeft ertoe geleid dat tot op heden de vraag bij Dome Assistance blijft stijgen.

De automatisering mag dan al zijn ingang heeft gevonden binnen dit bedrijf, toch blijft tot vandaag de gespreide aanwezigheid op locatie nog steeds noodzakelijk. “Die regionale aanwezigheid is nodig om een perfecte liaison te zijn tussen klant en huishoudhulp, want menselijk contact blijft in deze sector cruciaal belangrijk,” aldus Erika Tuypens, zaakvoerder en oprichtster van Dome Assistance. “Vandaar de beslissing om ook verder te investeren in de uitbouw van een kantorennet. Daar waar fysieke aanwezigheid nodig of wenselijk is, staat Dome Assistance paraat om aan deze noden tegemoet te komen. Daarnaast stelt deze gespreide aanwezigheid ons in staat eenzelfde hoogstaande kwaliteit regionaal uit te bouwen.”

Dome Assistance is een erkende dienstencheque-onderneming die opgericht werd in 2006. Het bedrijf geeft werk aan een tweehonderdtal mensen. Kwaliteit en continuïteit enerzijds, respect en vertrouwen anderzijds vormen de rode draad in de dienstverlening. “Omdat wij vaste arbeidscontracten bieden aan onze medewerkers krijgt deze beroepscategorie een opwaardering waar ze absoluut recht op hebben”, aldus Erika Tuypens. “Dankzij een continue begeleiding en opvolging, kunnen wij rekenen op gemotiveerde medewerkers die zich grotendeels kunnen identificeren met de kwaliteit en continuïteit waar het bedrijf voor staat. Veel van onze Dome Assistenten, zowel mannen als vrouwen, zijn langere tijd bij ons in dienst en weten perfect hoe zij de noodzakelijke vertrouwensband met de klant kunnen opbouwen en bestendigen, wat ten goede komt aan de beroepsfierheid en aan de klantentevredenheid. Het automatiseren van onze processen en het reduceren van de zinloze administratieve taken, stelt ons in staat in te zetten op geïndividualiseerde begeleiding, het verder opdrijven van de kwaliteit, zowel op de werkvloer als in onze communicaties en dat leidt tot wederzijds respect en doorgedreven motivatie. Onze assistenten weten wat arbeidsvreugde is en we zijn er fier op dat zij ons kwaliteitslabel elke dag uitdragen in de vele gezinnen die we dagelijks bedienen.”