direct-mailing-speciale-vormen-300×184-1

Burocad: Woord geven = woord houden

Woord geven = woord houden

Vertrouwen. Dáár draait het om volgens Mieke Neven. Maar vertrouwen van klanten win je niet zomaar. Mieke Neven van Burocad: “Onze klanten weten: bij Burocad komt het in orde. Het hele team gaat ervoor om elke job perfect in orde op tijd bij de klant te krijgen. Als we ons woord geven, houden we ons er ook aan. Op die manier hebben we al een pak ‘onmogelijke’ timings gehaald.”

En Burocad scoort goed op klanttevredenheid. Erg goed, zelfs. Het beste bewijs? De mailtjes die we wekelijks in onze mailbox vinden van tevreden klanten, en daar doen we het voor!

“Bedankt voor alles. Echt, nog nooit hebben jullie iets te laat geleverd, da’s echt wel fijn.” Beatrice Windels, MATERIALISE (HEVERLEE)

“Hallo Nicole, We zijn super tevreden van het drukwerk. 1000 maal dank om zo mooi op tijd geleverd te hebben. Groetjes, Mari Rosa. reclamebureau MANDRAGORE (Brussel)

Hallo, even jullie bedanken voor de snelle en goede service en levering. Ook namens het retailteam. An Winters ValueRetail (MAASMECHELEN)

> Lees eerder: ‘Burocad: digitale pionier’ — ‘100% digitale druk, 100% meerwaarde’ — ‘Digitale druk: the sky is the limit’
> Lees morgen: ‘De kracht van een team

KMO Refresh 2011

Burocad is één van de 5 genomineerden voor de KMO Refresh 2011. De winnaar krijgt een volledig nieuwe ICT infrastructuur van Eurosys (t.w.v. 50.000 euro!) Vindt u dat Burocad de terechte winnaar is? Geef hen dan uw stem tijdens de Businessday op 22 november!