Bruno De Langhe

Mobly trekt Bruno De Langhe aan voor VROOM.be

Mobiliteitsspeler Mobly uit Antwerpen blijft het rendement van VROOM.be verhogen. Om de ambitieuze plannen kracht bij te zetten, wierf het zopas Bruno De Langhe aan als Partnership Manager voor de autozoekertjessite. De Langhe heeft al een hele weg afgelegd in de automobielsector en komt met een grote rugzak aan ervaring en aan de sector gerelateerde contacten het team van VROOM.be versterken.

Iets meer dan een jaar geleden nam Mobly de autozoekertjessite VROOM.be over van Mediahuis. Met jaarlijks 17 miljoen bezoekers creëert VROOM.be een extra digitale showroom voor verkopers. Bruno De Langhe gaat als Partnership Manager van VROOM.be de bestaande partners nog beter tot hun recht laten komen en het portfolio van partners verder verstevigen.

Bruno De Langhe heeft al ruim 20 jaar ervaring in automotive. Hij werkte onder meer al voor merken als BMW, Porsche en Ford en was de voorbije jaren actief als Automotive Sales & Partnership Manager voor 2dehands.be. “Bruno kent de automotive en fleet sector en bouwde door de jaren heen een breed netwerk uit”, zegt Donald Wolfs, ceo van Mobly. “Hij gaat ons helpen om de sterke fundamenten waarop VROOM.be rust nog te verstevigen en de site verder uit te bouwen tot de beste op de markt.”

Als Partnership Manager krijgt Bruno De Langhe de taak om nog nauwer te gaan samenwerken met de huidige partners van VROOM.be, maar ook om in te spelen op nieuwe vormen van het gebruik van wagens en nog meer gerelateerde services aanbieden. Bruno De Langhe: “We willen mensen niet alleen helpen bij het vinden van de voor hen meest geschikte wagen, maar ook alle andere aspecten die bij het kopen van en ermee rijden aansluiten, gaande van een financiering, een verzekering tot een garantie. VROOM.be wil zowel kopers als verkopers ontzorgen en daarin gaan we in de toekomst nog verder gaan. Dat is de opwindende uitdaging die ik met heel veel plezier aanga.”