Werner Leyssens – Advox

Online advies bij advocatenkantoor Advox

Heb je een verkeersongeval meegemaakt en wil je weten waar je aan toe bent? Je kan nu alvast on line een eerste mening vragen aan een advocatenbureau.

Het kantoor Advox in Brasschaat heeft een onlineplatform gelanceerd om te antwoorden op vragen als: 'Wie is er in fout? Wat moet ik eerst doen? Enz. Via dit platform kunnen verkeersslachtoffers hun vragen stellen aan advocaten.

Advox heeft ruim 20 jaar ervaring op het vlak van aansprakelijkheidsrecht en schadedossiers bij verkeersongevallen. Het kantoor maakt er een punt van om onafhankelijk op te treden en behartigt daarbij vaak de belangen van de verzekerden of de benadeelden.

“Ruim 70 à 80 procent van de dossiers die wij als specialist aansprakelijkheidsrecht behandelen, gaat over de foutvraag of geleden schade bij verkeersongevallen. Er is heel veel informatie te vinden op het internet, maar heel vaak zien de mensen het bos door de bomen niet meer. Bovendien is die informatie soms ronduit fout”, legt advocaat Werner Leyssens van Advox uit.

Laagdrempelige benadering

“Wij hebben de nodige expertise in deze materie. Ons kantoor heeft meerdere specialisten in verkeers- en aansprakelijkheidsrecht in huis. Het is voor Advox dan ook niet veel moeite om de correcte informatie te delen. Dat willen we in alle onafhankelijkheid en op een kwalitatieve manier doen via het onlineplatform benikinfout.be.”

Werner Leyssens: “Als advocatenkantoor hebben we ons altijd laagdrempelig willen opstellen. Het onlineplatform benikinfout.be sluit daar perfect bij aan. Het schrikt ons totaal niet af om gratis advies te geven in betwiste zaken. Het is een goede manier om correcte informatie rechtstreeks bereikbaar te maken van verkeersslachtoffers.