LDV United en Stad Antwerpen Erica Caluwaerts - managing director LDV United Dennis Vandewalle / © Jeroen Hanselaer - LDV United.

Stad Antwerpen kiest voor LDV United als lead agency: “Hier worden wij warm van”

LDV United kondigt aan dat stad Antwerpen hen heeft gekozen als lead agency. Het bedrijf wist stad Antwerpen te overtuigen na een strategisch-creatieve pitch.

LDV United werd 30 jaar geleden opgericht. Het bedrijf haalde al grote klanten binnen, waaronder Red Bull, Miele, Jumbo, Ola, Torfs en Argenta. De campagnes van LDV United werden al beloond met verschillende Effie Awards.

"We hebben het geluk om campagnes te kunnen maken voor heel wat mooie merken", zegt Yannick Schoch, Creatief Directeur bij LDV. "Maar mogen werken voor de stad waarin je elke dag werkt en woont, daar word je natuurlijk toch nog extra warm van.”

Lees ook: Dennis Vandewalle keert terug naar marketingbedrijf LDV United als managing director

"Dat Antwerparen trots zijn op hun stad, dat steken ze niet onder stoelen of banken", zegt Erica Caluwaerts, schepen voor marketing en communicatie van de stad Antwerpen. "En zo ook LDV United niet. Het bedrijf is doordrenkt met het Antwerps DNA en is gevuld met straffe koppen die, samen met de communicatie experts van Stad Antwerpen, het merk van onze stad verder op de nationale en internationale kaart zullen zetten.”